Gå til innhold

Hva syns dere om denne kåpen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo veldig smak og behag, men siden du spør; jeg synes den var helt ok. Ikke noe jeg ville kjøpt selv (er gså 30 år) men den var ikke stygg heller. Jeg synes det virker upraktisk at det bare er knapp oppe i halsen, er den helt åpen hele veien, eller er det noe skjult lukking?

Skrevet

Jeg er enig med anonym #2 her. Den så litt upraktisk ut og ikke noe en hiver på seg i en travel hverdag i alle fall.

Men du kjenner jo smaken hennes bedre enn oss :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg likte den ikke for det er ikke min stil, men du som kjenner henne og hennes stil kan sikkert si noe om du tror hun vil like den og vil hun like den så er det helt sikkert en fin kåpe til henne

Skrevet

Den var fin synes jeg:)

Skrevet

Jeg synes den var fin. Ikke som hverdagsjakke, men når hun vil være litt fin. :)

Skrevet

Den var da fin den :-) Passer kanskje best til noen som er ganske høy og slank, hvis ikke kan den vel bli litt "sekkeaktig". Mao ikke noe som passer for meg... ;-)

Skrevet

Ikke min stil, men om det "er henne" er det en flott gave å gi! :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg syntes den var stygg, men jeg kjenner ikke søsteren din. Kanskje hennes stil.

Fikk litt sånn UNO mote feeling, skikkelig kunst og håndverkslærer :/

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg syntes den var stygg, men jeg kjenner ikke søsteren din. Kanskje hennes stil.

Hahaha! DEN kom rett fra levra :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hahaha! DEN kom rett fra levra :D

Ja den bø med direkte imot og det måtte rables ned! hehe :P

Skrevet

Jeg syntes som sagt den er knallfin. Men da må hun være slank og ha langt hår etter min mening.

Skrevet

Litt for mye kjerringkåpe for min smak.

Skrevet

Litt for mye kjerringkåpe for min smak.

Putter du kåpa på ei kjerring så er jeg nok enig. Putter du den på ei som kler den så tror jeg det kan være dødsfin.

Skrevet

Jeg syns den var litt for voksen for ei på bare 30 år. ;) Ellers er jeg enig i at man må være høy (over 175 cm) for å kunne kle den. :)

Skrevet

Fin. Men jeg hadde mye heller ville hatt et gavekort på butikken.

Jeg er EKSREMT kresen på snitt.

Skrevet

Hehe, knallbra kommentar fra juliea!

Jeg hadde aldri kjøpt den kåpen selv, men hadde ikke løftet et øyenbryn om jeg så noen andre med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...