Gå til innhold

DAG 2 PÅ OVERTID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin på tirsdag 16.10, men her sitter jeg fortsatt. å lurer da på om noen kan svare på hvor lenge man egentlig kan gå på overtid? Har hørt at noen sier 14dager og andre sier 10dager !? Noen som har peiling?

Er så klare for å møte gutten vår nå og kjenner jeg er kjempe lei av den tunge magen. Håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra sykehus til sykehus.... Her er det 10 dager, men noen opererer fortsatt med 14 og tror jeg. Krysser fingre for at det skjer ting snart, både for deg og meg (som har termin på onsdag) :-)

Skrevet

Okei :) jeg skal føde på fredrikstad sykehus :) åh, spennende! :D Masse lykke til, krysser fingrer og tær for oss begge ;)

Skrevet

Tolv dager hos oss. Jeg rakk å bli innlagt for igangsettelse den tolvte dag men da fant jaggu jenta ut at det var på tide å komme selv :)

Slapp av og ta det med ro de siste dagene :)

Skrevet

Okei :) Deilig å slippe å bli igangsatt da! Håper nemlig jeg slipper det :) At han bestemmer seg for å komme på egenhånd :D

Skrevet

står på det skjema ditt det !!!

Nei, gjør ikke det! :S

Skrevet

På skjemaet jeg fikk ved rutine-UL står det "Overtid fra - dato", nesten helt nederst til venstre. 12 dager på mitt skjema (Bærum sykehus). Lykke til dere!

Skrevet

På skjemaet jeg fikk ved rutine-UL står det "Overtid fra - dato", nesten helt nederst til venstre. 12 dager på mitt skjema (Bærum sykehus). Lykke til dere!

åja! :D Da skjønner jeg :) På min står det: Overtid fra 27. oktober. Vil det si at de setter igang innen den datoen? å siden det er en lørdag setter de vel i gang på fredag eller noe? :)

Skrevet

åja! :D Da skjønner jeg :) På min står det: Overtid fra 27. oktober. Vil det si at de setter igang innen den datoen? å siden det er en lørdag setter de vel i gang på fredag eller noe? :)

nei det er ikke sikkert de gjør det lell de ser an deg ,, jeg var 13 dager overtid m nr 1 og hadde overtids kontroll hadde nærmest fått beskjed av legen at da ble jeg igangsatt om ikke noe skjedde føre...for var fredag... kom ble sjekket og sendt hjem var MEGA skuffet hadde ikke sovet om natta heller for var jo litt nærvøs å da kom hjem la meg og poff så gikk vannet .. så alt startet av seg selv og ble så bra til slutt men :)))
Skrevet

Jeg gikk 8 dager over med min nr 2. Samme morgen som hun ble født hadde vi sex (for første gang på en stund...) 4 timer senere startet riene. Ha ha, skal ikke kimse av kjerringråd!!!

Ellers gikk jeg en tur hver dag siste uka, i den tro at kroppen kanskje selv kommer i gang lettere hvis man ikke sitter musestille og venter.

Og ellers pleide jeg meg selv på HØYT nivå. Spiste godt, så jentefilmer, slappet av og bestemte meg for å forsøke å nyte siste tida før søvn og ro ble "fratatt" meg.

Senk skuldrene, det starter PLUTSELIG!!! :-)

Skrevet

Jeg gikk 12 dager over termin med første.

2. Gang ble jeg satt i gang 8 dager over

3. Gang ble jeg satt i gang 11 dager over

Den dato jeg hadde på papirene mine er den dagen du får overtydd kontroll. Så avgjør de på sykehuset om du blir satt i gang. Vil tro du går kontroll på fredagen, men hvis ikke du er moden må du nok gå til mandagen før de setter i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...