Gå til innhold

Dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare høre her. Har prøvd å få tak i Justin Bieber biletter til datteren min. Søkte på finn, og fikk masse henvendelser. Prisene var rimelig stive. Folk som tydelgvis hadde kjøpt opp, og ville folk skulle by.

Fikk tibud på noen billetter og prisen var ok. (i forhold til endel jeg fikk tilbud om) Han lovte å ringe meg etter helgen. Så fikk jeg tilbud om noen andre billetter. Der kunne jeg i tillegg møte kjøperen, og sparte 1600,- Slo selvsat til.

Sendte mail til den andre personen, som ble skikkelig sur. Han får jo helt sikkert solgt de uansett, men burde jeg ha dårlig samvittighet? Har aldri handlet på finn før. Men, som sagt 1600,- er jo endel penger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke brydd meg om. Nå har du jo fått sikret dere billetter :) tenk om det andre var juks :) gratulerer som en av de heldige :)

Skrevet

Det skal du IKKE ha dårlig samvittighet for! Folk som kjøper opp billetter for så å selge dem til desperate folk, eier tydeligvis ikke skam!

Skrevet

han har ikke lov til og selge di dyrere en d han selv har kjøpt di for. så ikke ha noe dårlig samvitighet du.

Skrevet

Synes virkelig ikke du skal ha dårlig samvittighet. Det å kjøpe opp billetter for å selge dem videre gjør at ekte fans ikke får kjøpt bilettene til en ok penge, de tjener penger på at andre er villige til å betale så mye for noe som de i utgangspunktet skulle sluppet å betale så mye for. Kynisk spør du meg. i et marked fullt av desperate ungjenter som sikkert er villig til å ofre alt de har for disse billettene.

Ikke er det lov heller

Skrevet

Ikke tenk på det. Han er bare sur for at han ikke fikk tjene noen lett tjente penger på deg.

Skrevet

Ha ha! Nei ikke bry deg om det du, billetthaier er bare ekle, og husk at du nå mest sannsynlig ikke støtter en billetthai :) Du var smart :)

Skrevet

"Skjønner" de vil tjene litt. Han virket veldig grei da, men var jo som sagt ute etter å tjene mest mulig. Litt sært å sende meg en skikkelig sur melding da... HI

Skrevet

Har opplevd en del "Sure" folk på finn, som blir sur hvis man kjøper av noen andre osv (Desverre har alle disse vært utenlandske menn).. så ikke ha dårlig samvittighet, og man har faktisk ikke LOV til å selge de dyrere heller, så da er det han som gjør noe ulovlig.

Skrevet

Hadde bare sends sms tilbake hvor jeg hadde minnet han på at det fakisk er kriminellt og selge biletter for mer enn det han selv betalte.

Skrevet

Mangen kriminelle på finn da gitt. Utrolig at folk bare får holde på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...