Musemorbr / Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 ...en gammel venn som bor mange timer unna, kommenterer på en status på facebook, og jeg straks gjenkjenner hvilken dibber sin mann og to sønner det er snakk om. Mennesker jeg aldri har møtt, eller hørt om før, og som jeg ikke ante at jeg hadde informasjon om i det hele tatt. Utrolig som man uten å være bevisst på det, fester seg ved navn og historier her inne.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har helgardert meg med å bruke våre ordentlige navn og ha profilbilde av meg selv - så er det ingen som "kjenner meg igjen"
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Hehe, har opplevd det noen ganger jeg også, at jeg kjenner igjen noen her pga noe de har skrevet på FB også.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg merker at jeg har vært for mye på dib når jeg begynner å kverulere på folk sin status på fb
Himmel og hav Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg tenker at jeg har vært her inne veldig lenge når enkelte temaer dukker opp for n'te gang, som julaften og alkohol, og jeg tenker "å nei, er vi der igjen! Ble vi ikke ferdige med dette i fjor?"
Musemorbr / Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg tenker at jeg har vært her inne veldig lenge når enkelte temaer dukker opp for n'te gang, som julaften og alkohol, og jeg tenker "å nei, er vi der igjen! Ble vi ikke ferdige med dette i fjor?" Haha jeg også. Har det med å glemme at andre her inne faktisk er nye og ikke har drøftet temaet før.
Kortslutning Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Når du vet historiene om sametrusa, bilen som ble borte som ikke var borte, tabbene der folk har glemt anonymknappen f.esk Bitthen og mange andre goooode historier
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Når du vet historiene om sametrusa, bilen som ble borte som ikke var borte, tabbene der folk har glemt anonymknappen f.esk Bitthen og mange andre goooode historier Hehe, nå fikk du meg til å mimre
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Når du opplever noe flaut eller irriterende og du allerde før episoden er over tenker over at du må få lagt inn et innlegg på dib om det. Har hendt meg mer enn 1 gang for å si det slik
2_små_og_flere_grå Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Når forumdamene til og med dukker opp når man sover..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Når du ler når noen sier "hyllebærsaft"
Musemorbr / Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg lo her en dag da min mor fortalte at ørna var ute etter hunden, vurderte å be henne gå ut og vifte den vekk med et honkle.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Når venninnegjengen er byttet ut med krangle
Heada Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Hva var den Bitthen greia? Var det hun med hyllebærsafta?
Frenzia Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, tror ikke Bitthen hadde noe med den safta å gjøre. Og dessuten var det hylleblomstsaft. Og brenneslesuppe. Jeg dauer.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg merker at jeg har vært for mye på dib når jeg begynner å kverulere på folk sin status på fb Hahaha, jah, har også opplevd at jeg har hatt lyst å legge inn et hefitg motargument mot diverse greier på facebook!
Frenzia Skrevet 18. oktober 2012 #17 Skrevet 18. oktober 2012 Nå måtte jeg skjenke meg et glass vin og grave frem nødsjokoladen fra bakerst i skapet. Benker meg til en kveld med gamle DiB-tråder. Er som å møte gamle venner. Ja, jeg "bor" visst her nå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, tror ikke Bitthen hadde noe med den safta å gjøre. Og dessuten var det hylleblomstsaft. Og brenneslesuppe. Jeg dauer. For ikke å glemme brannøvelsen..
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, tror ikke Bitthen hadde noe med den safta å gjøre. Og dessuten var det hylleblomstsaft. Og brenneslesuppe. Jeg dauer. For ikke å glemme brannøvelsen.. Det er umulig å glemme org!! Det var jo bare så gjennomført skikkelig eller noen andre slike ord jeg vanligvis ikke bruker når jeg forklarer ting
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2012 #20 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, tror ikke Bitthen hadde noe med den safta å gjøre. Og dessuten var det hylleblomstsaft. Og brenneslesuppe. Jeg dauer. For ikke å glemme brannøvelsen.. Det er umulig å glemme org!! Det var jo bare så gjennomført skikkelig eller noen andre slike ord jeg vanligvis ikke bruker når jeg forklarer ting Vil heller si klin gæren!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 #21 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, tror ikke Bitthen hadde noe med den safta å gjøre. Og dessuten var det hylleblomstsaft. Og brenneslesuppe. Jeg dauer. For ikke å glemme brannøvelsen.. Det er umulig å glemme org!! Det var jo bare så gjennomført skikkelig eller noen andre slike ord jeg vanligvis ikke bruker når jeg forklarer ting Vil heller si klin gæren! Absolutt!! Men alt skulle være så gjennomført! Ingenting ble gjort halvvegs eller at man bare.....Alt skulle gjennomføres til den minste detalj. Tom. skremme livdriten av barna med brannøvelsen
Frenzia Skrevet 18. oktober 2012 #23 Skrevet 18. oktober 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/140454578-helt-fornuftig-eller-helt-utforsvarlig-forholdsvis-langt/
Lammelåret Skrevet 18. oktober 2012 #24 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Org er/var troll med for mye fritid. Savn etter et virkelig liv, kanskje? Endret 18. oktober 2012 av Lammelåret
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 18. oktober 2012 #25 Skrevet 18. oktober 2012 http://www.klikk.no/...holdsvis-langt/ Haha, jeg dæver av latter her jeg sitter! Denne hadde jeg gått glipp av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå