Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Tok en EL-test idag som var positiv. Som jeg har forstått så viser den positiv FØR man får egglØsning? 24-48 timer fØr egglØsning? Har jeg forstått det riktig? Vil det da si at en EL-test ikke er positiv når egget er sluppet? Eller?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har eggløsning ca 36 timer etter positiv test, og da etter noen timer, blir testen negativ igjen
<3 2G <3 Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Stemmer helt det du lurer på Er ikke poeng med en test som viser at sjansen er forbi ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Stemmer helt det du lurer på Er ikke poeng med en test som viser at sjansen er forbi ;-) HEhe, sant nok Men man kan jo fortsatt bli gravid et par dager etter eggløsning vel? Var derfor jeg tenkte den kanskje var positiv helt til eggløsningstidspunktet, på en måte. Hehe, klønete forklart men. Da er det vel bare å kjøre på da Testa første gang i dag, btw. Så jeg aner jo ikke om den kan ha vært positiv i går eller dagen før...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Egget lever i 24 timer, derfor man helst skal ha sex FØR El, sånn at de rekker frem Men, skader jo ikke å prØve
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Egget lever i 24 timer, derfor man helst skal ha sex FØR El, sånn at de rekker frem Men, skader jo ikke å prØve Takk for svar Da får jeg ta en sånn test i morra og da, og se. Hehe. Paaaanisk, much?? Tilfeldighetene skal ha det til at mannen min kommer hjem idag istedenfor til sØndag, så det var jo max flax!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Peis på Egget lever 24 timer og om det ikke treffer på noen ventende spermier kan det fortsatt bli gravert med en som fyker som en rakett opp og når før det går til grunne Fra utløsning og til spermien har kommet seg forbi livmorhalsen sier "ekspertene" at det tar ca. halvtime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå