Gå til innhold

Er disse billigtestene til å stole på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da er jeg muligens gravid!! :-)

Venter mensen på lørdag, men har testet blendahvitt siden sist lørdag (klarer bare ikke dy meg. Sier til meg selv når jeg setter meg på do at jeg ikke skal teste meg, men før jeg er ferdig å tisse så sitter jeg der med en test mellom beina)

I dag dukket det opp en tydelig strek, mye svakere en kontrollstreken, men alikevell :) Kan disse billigstrimlene vise falskt positivet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om falsk positiv test uten at den som har testet har tatt hormontilskudd...

Gratulerer ;)

Skrevet (endret)

Har hatt en falsk positiv billigtest og det var ifm p-sprøytebruk, men ellers har de slått ut positivt før disse dyre testene når jeg faktisk har vært gravid :-)

Endret av Macheriè
Skrevet

Har best erfaring med billigtester :) Clearblue derimot.. blæ..

Skrevet

Best erfaring med billigstrimlene jeg.

Skrevet

Har bare brukt billigtestene som alltid har gitt riktig resultat, men har aldri testet så tidlig som deg, da. Falske positive resultater er svært sjeldent, har jeg hørt. Gratulerer:)

Skrevet

Javisst :) De har samme følsomhet som f.eks clearblue (kan variere fra test til test, men de har alle en minimum sensitivitet)

Gratulere så mye :)

Skrevet

Billigtestene greide lett og teste positivt 5 ganger på rad på ca en time (var så panisk at jeg var pessatrengt hele tiden). Alle testene var klart og tydelig positiv.

Skrevet

Så da er jeg gravid da! Så utrolig gøy.

Har noen tester igjen, så må nok teste meg i dagene som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...