3barnsmor_to_be Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg hadde første dag med mens 05.okt .. etter mine beregninger vil jeg da ha eggeløsning den 19.okt hvis man tenker en gjennomsnittlig syklus på 28 dager..(denne er jeg usikker på) Så jeg hadde sex igår (den 17okt.).. Idag (18 okt) kom jeg på at jeg kunne jo kjøpe EL-test å sjå om det stemmer. Den viser negativ. Den er jeg også usikker på... for den viser 2 klare rosa streker, men den ene er litt lysere enn den andre og da står det på bruksanvisningen at det er negativ. Noen som skjønner litt mer av dette her? Har toget dratt for denne månden eller skal jeg fremdeles ha et håp?
Mamsen<3 Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 I følge eggløsningstesten på babyverden er din fruktbareperiode mellom 16 og 21 oktober. Eggløsningen er ikke alltid på samme dag uansett om man har regelmessig mensen. Derfor de setter opp flere dager. Om eggløsningen er 19 oktober så vil den kanskje vise tydligere strek imorgen. Men det er bare å ha sex uansett. Tror nok ikke toge har dratt en da. Er fortsatt noen dager igjen.
<3 2G <3 Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Høres ut som EL nærmer seg, fortsett å teste og ha sex
3barnsmor_to_be Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2012 Ja, vi hadde oss igår og! hihi.. må si jeg har et håp enda! dette er så spennende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! flere som tripper rund om de dagene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå