Gå til innhold

Tror dere mange bytter nick ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at enkelte skifter nick ofte og lurer litt på hvorfor?

For å "ha flere baller i lufta", og kan spille flere rolle samtidig, eller i ett av tilfellene jeg har sett,i mangel på et mer innholdsrikt liv...?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her har jeg byttet 4 ganger, alt etter status som gravid/mamma, hvor mange barn osv. Før jeg fant dette nicket, som passer i alle tilfeller :)

Skrevet

jeg har byttet 1 gang, byttet enkelt til når neste mann kommer. ingen annen grunn en d.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Tror noen bytter helt fordi de driter seg ut.

 

Mens noen har liksom sitt nick slik som jeg har Juliea og legger på greier bak alt etter som om ungen er inni magen, utenpå magen, høygravid +++

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har byttet 3 ganger på 8 år. Begge gangene etter at enkelte begynte å hakke på meg for helt meningsløse ting.

Skrevet

Dette er noe vi MÅ komme til bunns i!

Skrevet

Skjønner de som bytter tittel alt ettersom gravid, ma,nr 3 osv. Men, de jeg har lagt merke til er nok de som driter seg ut...og ett tilfelle der jeg mener vedkommende i tillegg er alfor aktiv på Anonym, og ikke på et fint vis.

Skrevet

Skjønner de som bytter tittel alt ettersom gravid, ma,nr 3 osv. Men, de jeg har lagt merke til er nok de som driter seg ut...og ett tilfelle der jeg mener vedkommende i tillegg er alfor aktiv på Anonym, og ikke på et fint vis.

Men ho legg jo ikkje skjul på kven ho er (kva ho heitte før), så det er jo ikkje for å gøyme seg....

 

Greier ikkje heilt å engasjere meg i mysteriet..

Skrevet

Jeg har hatt det samme nicket i 6 år :) Bare lagt til ting. Jeg prøvde å bytte en gang men det ble bare helt feil..

Skrevet

Njah, det hjelper jo lite å skifte nick da, all den tid alle ens tidligere innlegg, private meldinger og emner vil bli skiftet nick på. Så man kjenner dem jo igjen. ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Skjønner de som bytter tittel alt ettersom gravid, ma,nr 3 osv. Men, de jeg har lagt merke til er nok de som driter seg ut...og ett tilfelle der jeg mener vedkommende i tillegg er alfor aktiv på Anonym, og ikke på et fint vis.

Men ho legg jo ikkje skjul på kven ho er (kva ho heitte før), så det er jo ikkje for å gøyme seg....

 

Greier ikkje heilt å engasjere meg i mysteriet..

 

Snakker dere om meg, eller?? :P

Gjest sug lut
Skrevet

Det gjør de nok. Jeg foretrekker å ha flere brukere i stedet.

Skrevet

Skjønner de som bytter tittel alt ettersom gravid, ma,nr 3 osv. Men, de jeg har lagt merke til er nok de som driter seg ut...og ett tilfelle der jeg mener vedkommende i tillegg er alfor aktiv på Anonym, og ikke på et fint vis.

Men ho legg jo ikkje skjul på kven ho er (kva ho heitte før), så det er jo ikkje for å gøyme seg....

 

Greier ikkje heilt å engasjere meg i mysteriet..

 

Snakker dere om meg, eller?? :P

jepp ;)
Skrevet

Hadde vært gøy om noen av de som har skiftet nick skrev noen av sine gamle nick her. Anonymt selvsagt. Hadde vært morsomt å se hvem som er her fortsatt ;)

Skrevet

Jeg har aldri skiftet nick og aldri tenkt på om eller i så fall hvorfor andre gjør det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...