rss1909 Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Sluttet på p-pillene mine for litt over en mnd siden, og hadde EL 7/8 oktober. Var hos legen min for 3 uker siden å snakket blant annet om at jeg ønsket å bli gravid. Jeg spurte om å få ta en G-test med det samme jeg var der, og når han fikk vite at jeg da hadde sluttet på p-pillene for to uker siden lo han bare av meg, og sa at jeg kunne bare glemme å ta en graviditetstest da, og han sa jeg ikke kom til å bli gravid før i mai-juni 2013. Testet med billigtest i morges og fikk svak svak svak positiv. Nå for en times tid siden testet jeg med clairblue digitaltest og fikk ”Gravid 1-2” Men er akkurat 4 uker inn i svangerskapet i dag regnet ut i fra forige mens, og jeg er OVERLYKKELIG! Gleder meg til å komme til legen min å le av han, håper han kanskje endrer holdning til andre etter at han tok mektig feil i mitt tilfelle... hehe :-) Jeg er lærling, og har 10 mnd igjen av læretida, noen som har erfart samme situasjon som meg, og vet evt. hvilke rettigheter jeg har mtp. at jeg nå har jobber sammenhengende som lærling i 14 mnd, jeg og det kommende barnets far er samboere og han er ferdig utdannet i Desember. Nå håper jeg alt går bra til uke 12, så jeg kan glede meg enda mer... <3 Lykke til til dere andre!!
**Cayenne** Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer! Samme skjedde med meg med førstemann. Ganske vanlig å bli gravid 1. pp etter pilleslutt, har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå