Turtelduen Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Er det noe jeg burde si ifra til lege om? Er i uke 35-37 og er igrunn ikke satt opp til flere legetimer (glemte det sist) og vet ikke om jeg orker. Men nå har jeg hatt løs mage, veldig løs, i flere mnd. Noen som har hatt det samme i graviditeten?! Trodde det var mest vanlig med motsatt....
Gulosten™ Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Du skal gå til lege/jordmor en gang i uka nå på slutten, vet du Løs mage er ingenting å bekymre seg for så lenge du ikke har smerter eller blør. Det er veldig vanlig mot slutten. Så lenge du får i deg mat og drikke som vanlig så skal du ikke tenke for mye på det. Gå til legen hvis det ikke gir seg etter fødselen.
Turtelduen Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2012 Ja huff, jeg vet det. Er 34+4 i dag, men får meg ikke til å orke å gå til lege hver uke. Grusomt. Men kan ha noe med angsten, at jeg prøver å forskyve tanken på hva som kommer. Selv om jeg gleder meg til baby kommer. Men har hatt løs mage mot slutten de andre gangene, men da Max en uke i forveien. Nå er det hvertfall 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg hadde forstoppelse den første halve delen av svangerskapet og løs mage den andre halvdelen. Tror ikke det er så uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå