Gå til innhold

Løs mage de siste mnd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg burde si ifra til lege om? Er i uke 35-37 og er igrunn ikke satt opp til flere legetimer (glemte det sist) og vet ikke om jeg orker. Men nå har jeg hatt løs mage, veldig løs, i flere mnd.

Noen som har hatt det samme i graviditeten?! Trodde det var mest vanlig med motsatt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal gå til lege/jordmor en gang i uka nå på slutten, vet du :)

 

Løs mage er ingenting å bekymre seg for så lenge du ikke har smerter eller blør. Det er veldig vanlig mot slutten. Så lenge du får i deg mat og drikke som vanlig så skal du ikke tenke for mye på det.

 

Gå til legen hvis det ikke gir seg etter fødselen.

Skrevet

Ja huff, jeg vet det. Er 34+4 i dag, men får meg ikke til å orke å gå til lege hver uke. Grusomt. Men kan ha noe med angsten, at jeg prøver å forskyve tanken på hva som kommer.

Selv om jeg gleder meg til baby kommer.

Men har hatt løs mage mot slutten de andre gangene, men da Max en uke i forveien. Nå er det hvertfall 3 mnd...

Skrevet

Jeg hadde forstoppelse den første halve delen av svangerskapet og løs mage den andre halvdelen. Tror ikke det er så uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...