Gå til innhold

Korleis pynter du/dere juletreet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det i 1-2-3 farger eller alle farger?

Heimelaga pynt eller bare kjøpepynt osv.?

 

Fekk sånn julestemning, så fekk lyst til å kjøpe ny juletrepynt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle farger, kjøpt, hjemmelaget og arvet.. Og guttungen pynter, høres litt rotete ut, men blir veldig koselig da:)

Skrevet

Jeg pynter mitt med sølv, børsta sølv, sølvglitter, chrome, og andre "sølvfarger". Jeg har hvitt juletre som står på hvit sauskinnsfell. Har bare ei lysranke med svake pærer inni kuleformede klare stjerner. Jeg har ellers bare hvit og gråtonet julepynt og, fra nisser til rådyr til lysholdere og duker :)

Skrevet

vi voksne har på lys og glitter. så tar jenta på kullene. di går i 2 farger. blir mer og mer hjemme lagd på også da.

Skrevet

Alle fargar og fleirfarga lyslenke. Om ikkje treet er grellt er det ikkje riktig..

Skrevet

Mange farger og mest mulig hjemmelaget :) Jeg syns det er koseligst og husker fortsatt første gang jeg kom hjem til en venninne hvor de hadde pyntet kun med kuler i en farge + glitter og lys. Jeg syns det så så stusslig ut...

Skrevet

Foreløbig pynter vi med rødt og gull. både jeg og samboer er vant til rødt,jeg med gull og han med sølv. han syntes gull ble penere, så.da gikk vi for det. regner det blir mer hjemmelaget ettersom gutten blir større:-)

Skrevet

Her er det far i huset som setter på lysene, og ungene som pynter med glitter og kuler.

Hvis de har laget noe juletrepynt, får de henge på det også. Vi har ikke noe designjuletre altså, men et skikkelig familietre.

 

Spyr av de som ikke lar ungene henge på nissen de laget i barnehagen eller skolen, fordi den ikke matcher.

Skrevet

Rødt og gull. Og nå blir det mer og mer hjemmelaget i tillegg siden jeg har 4 små:) har ikke hjerte til å si nei til å ha det på treet selv om det blir litt "rotete";) ellers har jeg mye rødt og striefarget. Jula skal være rød og gammeldags her i huset;)

Skrevet

Mange farger og mest mulig hjemmelaget smile.png Jeg syns det er koseligst og husker fortsatt første gang jeg kom hjem til en venninne hvor de hadde pyntet kun med kuler i en farge + glitter og lys. Jeg syns det så så stusslig ut...

 

På samme måte som andre synes mest mulig farger og hjemmelaget ser harry og billig ut :) Det viktigste er at folk selv synes det er koselig i hjemmet sitt i julen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...