Gå til innhold

Ingen vet hva som er galt med meg :(


LykkeligMamma89

Anbefalte innlegg

Har vært på ultralyd igjen i dag, tre gynekologer var med for å finne ut hva de skal gjøre. De kan se en liten klarning i livmor, men det samsvarer ikke med hcg prøver eller noe. Hcg og progesteron stiger perfekt, og alt ser fint ut sånn sett.

 

Hadde en ex.u for 2 måneder siden, så de er jo redde for at det er det som skjer igjen. Men den lille rundingen i livmor utvikler seg jo, men veldig lite.. Måtte faste i dag, da de egentlig ville ta utskrapning, eller kikhullsoperasjon for å se hva som skjer. Men det ble utsatt i siste minutt. Så kroppen får et par dager til. Skal på sjekk igjen på lørdag.

 

Skjønner ikke hvorfor alt skal være så vanskelig :(

 

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd lignende men vil ønske deg lykke til:) mangen som opplever mye rart men at det går bra til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om lignende historie før der de faktisk fann en levende sprellereke siste sjekk før utskrapning ;)

Husker ikke detaljene rundt, men prøv å holde motet oppe til lørdag! Håper alt er som det skal <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper virkelig på et lite mirakel! Men er redd dette er siste dag som gravid for meg. Fryktelig kjedelig å gå mange uker med kvalme og alt som fører med seg når man er gravid, uten noe fint resultat..

Det skal jo være en liten reke der inne en plass, siden hcg stiger hver dag. Men den har bomma litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de så jo noe på UL i livmoren? Kan det ikke være den har gjemt seg litt godt da? Krysser fingrene for det altså!! Så urettferdig med de som driver å bommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår du er fortvilet, og prøver for all del ikke å normalisere problemet. Vil og håper bare det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er hvertfall veldig negativ:) Jeg syns det er godt å høre at noen er positive og gir meg litt håp. Men det er jo best å være forberedt på det verste har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk BRA!!!! Herregud jeg er så glad! Så ikke noe foster enda, men det har utviklet seg masse på bare 2 dager. Nå var det en fin plommesekk å se! Så alt er nok i skjønneste orden :) Helt utrolig hvordan det går an. Skal på ny sjekk om 1 uke, og da er det fohåpentligvis et bankende hjerte der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH!! SÅ bra:D Kjempe glad pÅ dine vegne! Deilig Å fÅ vite at alt er i orden da! Det er jo tidlig i uke 6. Blir godt for deg Å se bankende hjerte om en uke da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH!! SÅ bra:D Kjempe glad pÅ dine vegne! Deilig Å fÅ vite at alt er i orden da! Det er jo tidlig i uke 6. Blir godt for deg Å se bankende hjerte om en uke da:)

 

Man ser vel bankende hjerte i uke 6?? Det begynner ca 5+3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅH!! SÅ bra:D Kjempe glad pÅ dine vegne! Deilig Å fÅ vite at alt er i orden da! Det er jo tidlig i uke 6. Blir godt for deg Å se bankende hjerte om en uke da:)

 

Man ser vel bankende hjerte i uke 6?? Det begynner ca 5+3 ;)

 

Jeg fikk beskjed nÅr jeg ringte ang tidlig UL, at de tidligst kunne se hjertet i uke 6?1, men at jeg burde drøye det enda lengre for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH!! SÅ bra:D Kjempe glad pÅ dine vegne! Deilig Å fÅ vite at alt er i orden da! Det er jo tidlig i uke 6. Blir godt for deg Å se bankende hjerte om en uke da:)

 

Man ser vel bankende hjerte i uke 6?? Det begynner ca 5+3 ;)

 

Jeg fikk beskjed nÅr jeg ringte ang tidlig UL, at de tidligst kunne se hjertet i uke 6?1, men at jeg burde drøye det enda lengre for sikkerhets skyld :)

 

Okey, men det stÅr at hjertet begynner Å dunke 5+3. Men er ikke sikkert de ser det pÅ UL enda da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerte starter i uke 5 men berre den ene klaffen pluss det e så lite enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH!! SÅ bra:D Kjempe glad pÅ dine vegne! Deilig Å fÅ vite at alt er i orden da! Det er jo tidlig i uke 6. Blir godt for deg Å se bankende hjerte om en uke da:)

 

Man ser vel bankende hjerte i uke 6?? Det begynner ca 5+3 ;)

 

Jeg fikk beskjed nÅr jeg ringte ang tidlig UL, at de tidligst kunne se hjertet i uke 6?1, men at jeg burde drøye det enda lengre for sikkerhets skyld :)

 

Okey, men det stÅr at hjertet begynner Å dunke 5+3. Men er ikke sikkert de ser det pÅ UL enda da :)

 

Ja, du har helt rett altsÅ! Er nok bare at det er sÅ bittesmÅtt at de ikke ser det, som du sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! :D

 

Har nettopp opplevd noe av det samme (men hos meg var hcg stigning dårlig også). Heldigvis var legen tålmodig nok til å la det gå to uker, og i går var vi på UL og så en liten spire, og fikk høre hjerteslag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL igjen, så jeg er fryktelig spent! Men nå kjenner jeg at livmoren vokser og strekker seg også, så jeg er veldig positiv nå altså! :)

 

Hvor mange uker er du Castoslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL igjen, så jeg er fryktelig spent! Men nå kjenner jeg at livmoren vokser og strekker seg også, så jeg er veldig positiv nå altså! :)

 

Hvor mange uker er du Castoslo?

 

Jeg er i følge siste UL 8+4 i dag. Jeg trodde jeg var lenger, i min kalender er jeg 10+0 i dag... rare greier, dette her... Blir spennende å se hva de sier neste UL, om ca 3, 5 uke..

 

Lykke til med din UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL igjen, så jeg er fryktelig spent! Men nå kjenner jeg at livmoren vokser og strekker seg også, så jeg er veldig positiv nå altså! :)

 

Hvor mange uker er du Castoslo?

 

Jeg er i følge siste UL 8+4 i dag. Jeg trodde jeg var lenger, i min kalender er jeg 10+0 i dag... rare greier, dette her... Blir spennende å se hva de sier neste UL, om ca 3, 5 uke..

 

Lykke til med din UL! :)

 

Og hadde UL to uker før det, altså 6+4, og da så hun bare en skygge! Så det kan gå veldig bra :) Har du symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL igjen, så jeg er fryktelig spent! Men nå kjenner jeg at livmoren vokser og strekker seg også, så jeg er veldig positiv nå altså! :)

 

Hvor mange uker er du Castoslo?

 

Jeg er i følge siste UL 8+4 i dag. Jeg trodde jeg var lenger, i min kalender er jeg 10+0 i dag... rare greier, dette her... Blir spennende å se hva de sier neste UL, om ca 3, 5 uke..

 

Lykke til med din UL! :)

 

Og hadde UL to uker før det, altså 6+4, og da så hun bare en skygge! Så det kan gå veldig bra :) Har du symptomer da?

 

 

Ok, Er jo kjedelig å bli satt tilbake, men sålenge alt er OK med lille i magen gjør det jo ingenting! Jeg har en haug med symptomer.. Har også skyhøye hcg prøver.. Har veldig mye kvalme, ekstremt vonde pupper, og sover 18 timer i døgnet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL igjen, så jeg er fryktelig spent! Men nå kjenner jeg at livmoren vokser og strekker seg også, så jeg er veldig positiv nå altså! :)

 

Hvor mange uker er du Castoslo?

 

Jeg er i følge siste UL 8+4 i dag. Jeg trodde jeg var lenger, i min kalender er jeg 10+0 i dag... rare greier, dette her... Blir spennende å se hva de sier neste UL, om ca 3, 5 uke..

 

Lykke til med din UL! :)

 

Og hadde UL to uker før det, altså 6+4, og da så hun bare en skygge! Så det kan gå veldig bra :) Har du symptomer da?

 

 

Ok, Er jo kjedelig å bli satt tilbake, men sålenge alt er OK med lille i magen gjør det jo ingenting! Jeg har en haug med symptomer.. Har også skyhøye hcg prøver.. Har veldig mye kvalme, ekstremt vonde pupper, og sover 18 timer i døgnet.. :)

 

Høres jo bra ut da :) Ikke gi opp håpet.. det gjorde jeg, jeg sluttet å ta folat til og med, jeg var så sikker på at det ikke var noe der... Men det var det ;) Håper på gode nyheter for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...