Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Skulle selge noen kommoder her men når jeg har skrevet annonsen og trykker legg inn bilde fra bibliotek, får jeg opp at programmet ikke har tilgang til bildene og videoene mine. Står jeg kan fikse det i innstillinger under personvern. Problemet er at jeg finner ikke ut hvor!!
Tråddreper Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Sleit med det samme.. Leita lenge i personvern på fb, å fant ingenting.. Men tilslutt gjekk det opp eit lys: Gå inn på Innstillinger (på iphonen). 3 hakk under Generelt står det Personvern (her hos meg iallefall ) Trykk inn på, og facebook står på lista.. Trykk innpå der å skru på Håper det hjalp
ellen-propellen Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Du må på innstillinger for telefonen og åpne for det der
gravid-81 Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Men jeg ble litt skeptisk til at Facebook skulle ha tilgang til bildene mine? Det gjelder vel bare de jeg selv velger å legge ut- ikke alt jeg har på tlf ???
Tråddreper Skrevet 19. oktober 2012 #6 Skrevet 19. oktober 2012 Vil ikkje sei sikkert korleis det fungere, men eg antar å trur det berre er bilda du velger å laste opp.. Noke anna hadde vert merkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå