Gå til innhold

Har så lyst på baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to skjønne barn, men lysten på tredje er så stoor... Mannen vil ikke ha, i hvertfall ikke enda og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å slutte å ønske så sterkt. Veldig mange blir gravid rundt meg for tiden og selv om minste bare er et år verker jeg etter å få flere. Elsker barn og ville helst hatt 5 om jeg kunne... Tenker allikevel at jeg blir veldig fornøyd med 3. Lurer bare på hvordan jeg skal få mannen min til å dele denne drømmen om et barn til med meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Tror ikke mannen har noen evne til å sette seg inn i hvordan jeg føler det. Vi har en fra før.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Elsker å gå gravid og babytiden. Har 5 barn da, så er helt ferdig. Likevel kribbler det hver gang jeg ser en liten baby. Og blir ikke bedre nå som bestevenninnen min er gravid... :-)

Så ser jeg på 3 åringen min og tenåringene mine, og plutselig forsvinner kribblingen, hehe!

Skrevet

Samme her også. Vi har bare ett barn nå og er enige om at vi ønsker oss en til, men mannen blir liksom ikke klar for å starte prøvinga. Og jeg tør ikke mase..men tia går! Huff..håper det blir min tur snart igjen.

Skrevet

Samma her... gubben vil ikke ha flere... vet ikke hva jeg skal gjøre?!

Skrevet

jeg har nettopp idag oppdaget at jeg er gravid igjen.....med nr tre.

og vi er enige om å ikke få fler.har ikek turt å fortelle mannen min om det, og merker jeg gruer meg! der jo begges skyld at vi ikke har vært forsiktige nok, men er redd for at han skal bli helt stressa og ikke glad for graviditeten. er ikke helt sikker på hvor glad jeg er selv, men blir jo litt gladere av å lese det dere skriver. burde vel helst vært takknemlig og glad :-/

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har nettopp idag oppdaget at jeg er gravid igjen.....med nr tre.

og vi er enige om å ikke få fler.har ikek turt å fortelle mannen min om det, og merker jeg gruer meg! der jo begges skyld at vi ikke har vært forsiktige nok, men er redd for at han skal bli helt stressa og ikke glad for graviditeten. er ikke helt sikker på hvor glad jeg er selv, men blir jo litt gladere av å lese det dere skriver. burde vel helst vært takknemlig og glad :-/

Hei Kitri. Forstår godt at dette er en vanskelig situasjon for dere. Har tenkt på deg etter at jeg leste svaret ditt her og lurer på hvordan det går med deg/dere? (Hvis du vil svare da, forstår hvis du ikke vil det også). Håper det går bedre med deg nå. Hilsen HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...