BareMas Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Om du trykker på hashtaggen #coolkid, får du se alle bildene som har denne hashtaggen. hashtag er bare for slike som vil at flest mulig skal like bildene deres(min mening), det er jo noen som har titusen hashtags og da øker man jo sjansen for at folk ser deres bilde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Om du trykker på hashtaggen #coolkid, får du se alle bildene som har denne hashtaggen. hashtag er bare for slike som vil at flest mulig skal like bildene deres(min mening), det er jo noen som har titusen hashtags og da øker man jo sjansen for at folk ser deres bilde. Er det noe galt i at noen ønsker at folk skal se bildene deres? Må bare spørre, siden du sier det som om det er en negativ ting...
BareMas Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Om du trykker på hashtaggen #coolkid, får du se alle bildene som har denne hashtaggen. hashtag er bare for slike som vil at flest mulig skal like bildene deres(min mening), det er jo noen som har titusen hashtags og da øker man jo sjansen for at folk ser deres bilde. Er det noe galt i at noen ønsker at folk skal se bildene deres? Må bare spørre, siden du sier det som om det er en negativ ting... Var absolutt i ment som noe negativt i retning de som liker å dele bildene sine med alle som har tilgang til insta/face/twitter, bare ment som ett svar på hva hashtag var og at jo flere hashtags jo flere får tilgang til bildene dine. Personlig har jeg en sperret instagramkonto, og benytter meg så godt som aldri av hashtag, dette pga at mange av bildene jeg legger ut er av datteren min og at jeg er negativ til at bilder av ungen min skal gå verden over. Så beklager om du oppfattet mitt innlegg som utelukkende negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå