Gå til innhold

Den PERFEKTE Sydenferie, med stor S! Tips ønskes!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise 2 uker i august neste sommer og vi klarer ikke finne the perfect spot.. Føler jeg har leita gjennom alt som er lagt ut for salg til neste sommer så nå prøver jeg her om det er noen av dere som ha noen tips..

Vi er to voksne og et barn på 2 år. Har reist mye og vet godt hva vi vil ha:

- leilighet med eget soverom og kjøkkenkrok

- sandstrand

- bra standard

- bra bassengområde med barnebasseng

- gjerne et ålreit sted i forhold til restauranter/mat og shopping (ikke BARE jalla!) eller "helt øde" men da med BRA all inclusive

- det må ikke være for langt fra flyplassen, MAX 2 timer i buss

Har vært på mange ¨resorts¨ tidligere. Sunving alcudia nå sist, og det ble rett og slett litt for mye av det gode med KUN barnefamilier! Kypros tenker jeg blir for varmt i august, over 40 gr..det orker vi ikke..

Aller helst ville jeg hatt et lite stykke thailand i hellas ;-)

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss ville svaret på de spørsmålene vært Rethymnon på Kreta. Det er jo en relativt stor by, men bra shopping, masse restauranter, fin sandstrand og et stort utvalg av hoteller.

Skrevet

http://www.apollo.no...pargabeach.aspx

Rett på en herlig strand, og ikke øde (mange hotell rundt). Ikke veldig langt til sentrum heller, men en del trapper dit, så det går taxibåt hele tiden fra stranda og den er ikke dyr (det er bare rundt neset). Bare ikke velg de enkleste rommene... Parga er herlig! :-)

Skrevet

http://www.apollo.no...pargabeach.aspx

Rett på en herlig strand, og ikke øde (mange hotell rundt). Ikke veldig langt til sentrum heller, men en del trapper dit, så det går taxibåt hele tiden fra stranda og den er ikke dyr (det er bare rundt neset). Bare ikke velg de enkleste rommene... Parga er herlig! :-)

Ser nå at det ikke er kjøkken der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...