Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 mannen vil ikke ha flere. Han er fornøyd med jentene våre og vil ikke ha flere barn. Jeg derimot lengter etter enda en baby, siden yngste snart blir 4 år . Jeg har mast og mast og mast. Men føler at det er som å snakke til en vegg. Han er sååå bestemt. Vi har god økonomi, så det er ikke det som er problemet. Jeg blir så lei meg noen ganger. Skjønner jo at det ikke er noe jeg kan gjøre. Er det andre som har hatt det slik og hva gjorde dere for å bli "ferdig" med ønske som ikke kunne bli oppfylt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Vi fikk nr 3, høyst uplanlagt, men vi valgte å beholde. Tredjemann er noen år yngre enn de eldste (de gikk på skolen da babyen ble født), så det var stort sjokk å starte helt på nytt igjen. Og slitsomt. Tre barn er ganske mye mer enn to barn. Jeg elsker lillingen min, men vil faktisk ikke anbefale noen å få tre barn. Og om jeg noensinne blir gravid igjen, så tar jeg abort uten å nøle. Tre barn er max av hva jeg er i stand til å ta meg av. Skjønner mannen din godt, jeg. Kos deg heller med de to du har. å få en baby tar vekk så mye fokus og tid fra dem.
Frenzia Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Si til han at du sannsynligvis kommer til å bli helt umulig i overgangsalderen dersom han ikke lytter til alarmen din nå, og at du dermed sannsynligvis kommer til å fylle huset med barnebarn og nabounger hver dag hele tiden dere er pensjonister, bare fordi du ikke får muligheten til å bli "ferdig" med babyer nå.
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Slutt å mas og la tanken modnes litt hos han, så skal du se det kommer seg
Meena Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Slutt å mas og la tanken modnes litt hos han, så skal du se det kommer seg Jeg tenker det hver dag , men jeg klarer ikke å holde ut.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Første bud er å ikke mase. Min mann var meget fornøyd med kun ett barn her i hus, men da han ble rett over 3 år så spurte han om vi kunne få en til. Hadde aldri trodd vi skulle få flere for han var rimelig bestemt før den tid - så slår meg til ro med nr.2 som øyeblikk kommer Da jeg sluttet og mase, da ble det plutselig litt interessant allikevel tror jeg
Meena Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Første bud er å ikke mase. Min mann var meget fornøyd med kun ett barn her i hus, men da han ble rett over 3 år så spurte han om vi kunne få en til. Hadde aldri trodd vi skulle få flere for han var rimelig bestemt før den tid - så slår meg til ro med nr.2 som øyeblikk kommer Da jeg sluttet og mase, da ble det plutselig litt interessant allikevel tror jeg Jeg skal prøve å slutte med masingen . Men jeg kjenner han kjempe godt. Jeg er sikker på at han ikke kommer til å skifte mening. :-(
Meena Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Å ja sÅ var jeg ikke anonym lenger.. ja ja..
☆☆☆ Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Første bud er å ikke mase. Min mann var meget fornøyd med kun ett barn her i hus, men da han ble rett over 3 år så spurte han om vi kunne få en til. Hadde aldri trodd vi skulle få flere for han var rimelig bestemt før den tid - så slår meg til ro med nr.2 som øyeblikk kommer Da jeg sluttet og mase, da ble det plutselig litt interessant allikevel tror jeg Jeg skal prøve å slutte med masingen . Men jeg kjenner han kjempe godt. Jeg er sikker på at han ikke kommer til å skifte mening. :-( Desto større grunn å gi opp masinga, eller? Lag liste over fordelane med to, og ta den fram når du treng det.
Meena Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Første bud er å ikke mase. Min mann var meget fornøyd med kun ett barn her i hus, men da han ble rett over 3 år så spurte han om vi kunne få en til. Hadde aldri trodd vi skulle få flere for han var rimelig bestemt før den tid - så slår meg til ro med nr.2 som øyeblikk kommer Da jeg sluttet og mase, da ble det plutselig litt interessant allikevel tror jeg Jeg skal prøve å slutte med masingen . Men jeg kjenner han kjempe godt. Jeg er sikker på at han ikke kommer til å skifte mening. :-( Desto større grunn å gi opp masinga, eller? Lag liste over fordelane med to, og ta den fram når du treng det. Ja sant det. Da er det vel bare å gi opp. Det er det som er så vanskelig... :-((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå