skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Har aldri vært venner ,har aldri likt han noe særlig,men har væt på fester sammen og vokst opp sammen. Flere jeg kjenner til er og arrestert for drap. Hva skjer i lille arendal da?4drap på 9 uker
Kathrine. Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Uff da, det kan ikkje føles godt. Skjønner at du har behov for å "snakke" om det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Kjenning av politiet sier de, så han er vel ikke et av "guds beste barn" i utgangspunktet kanskje? Jeg aner ikke hvem han er, men kjenner de som eier leiligheten han ble arrestert i, ikke bare bare å leie ut heller, aner ikke hva man får i hus (eller i dette tilfellet, hva man får i leiligheten over garasjen).
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Det er folk i belastet miljø som blir drept virker som om det første drapet åpnet en grense. Har vært tøft miljø her i mange mange år men overraskende lite drap:/
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2012 Kjenning av politiet sier de, så han er vel ikke et av "guds beste barn" i utgangspunktet kanskje? Stemmer det,ja.... Jeg aner ikke hvem han er, men kjenner de som eier leiligheten han ble arrestert i, ikke bare bare å leie ut heller, aner ikke hva man får i hus (eller i dette tilfellet, hva man får i leiligheten over garasjen).
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Har aldri vært venner ,har aldri likt han noe særlig,men har væt på fester sammen og vokst opp sammen. Flere jeg kjenner til er og arrestert for drap. Hva skjer i lille arendal da?4drap på 9 uker Det er ikke en særlig god følelse å sitte på. Selv om dere ikke er venner, så har dere som du sier vært på fest o.l. Hva om han hadde klikket da ? Skjønner godt at dette er noe du tenker over og sannsynligvis kommer til å tenke en del på i dagene fremover. Føler med deg.
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2012 Har aldri vært venner ,har aldri likt han noe særlig,men har væt på fester sammen og vokst opp sammen. Flere jeg kjenner til er og arrestert for drap. Hva skjer i lille arendal da?4drap på 9 uker Det er ikke en særlig god følelse å sitte på. Selv om dere ikke er venner, så har dere som du sier vært på fest o.l. Hva om han hadde klikket da ? Skjønner godt at dette er noe du tenker over og sannsynligvis kommer til å tenke en del på i dagene fremover. Føler med deg. . Ja det er merkelig, leste masse meld på veggen hans igår og trodde kanskje han hadde mistet en i familien eller noe. Klarte ikke koble det med drapssaken som sto smurt utover avisa...Hadde aldri trodd det . Men han har jo levd livet kan man si så egentlig burde det ikke sjokkere meg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Syns og det er skummelt. Kjente ikke han eller noe denne gangen, men en av de andre kjenner jeg familien til. Tror egentlig at dette bare er begynnelsen. Det er et tungt belastet miljø, og det er rart at det ikke har skjedd noe før.
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er vokst opp på Saltrød utenfor arendal og gikk sammen med de folka før når jeg var ung og dum. Var ikke ned på så mye galskap men kjenner jo til "alle" de involverte .....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det jo ikke slik at det aldri før har vært "belastet miljø" relaterte drap i arendal da. Og arendal er så liten at de fleste av oss har vært på fest med,på skole med, eller møtt flere av de involverte i flere av disse sakene. Og det er ikke i Arendal det har vært 4 drap på 9 uker. Det siste var i Birkenes kommune, 2 i grimstad, og ett i Froland kommune
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det jo ikke slik at det aldri før har vært "belastet miljø" relaterte drap i arendal da. Og arendal er så liten at de fleste av oss har vært på fest med,på skole med, eller møtt flere av de involverte i flere av disse sakene. Og det er ikke i Arendal det har vært 4 drap på 9 uker. Det siste var i Birkenes kommune, 2 i grimstad, og ett i Froland kommune o my skal si du fikk spydd ut litt rettelse. Klart det har vært drap her før men 4 drap i Agder på 9uker har sendt oss til topps på drapsstatistikken og det vel kanskje litt mye?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Det er ikke en god følelse når en man kjenner har gjort noe sånt. En jeg kjenner drepte barnet sitt, jeg likte henne godt og hun virket som en god mamma. Skinnet kan (tydeligvis) bedra..
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Kjenner en drapsmann jeg og.... Han drepte en annen jeg kjente. også kjenner jeg en som er tiltalt for drap.. ikke noe ålreit følelse når folk ikke er de man tror de er! Endret 18. oktober 2012 av Sekretøsa
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2012 Det er ikke en god følelse når en man kjenner har gjort noe sånt. En jeg kjenner drepte barnet sitt, jeg likte henne godt og hun virket som en god mamma. Skinnet kan (tydeligvis) bedra.. huff det er jo bare helt jævlig! Nei det går ikke sånn veldig inn på meg dette , dette var et sjalusi drap og har ikke hatt mer kontakt enn et hei og facebook på 12 år i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det jo ikke slik at det aldri før har vært "belastet miljø" relaterte drap i arendal da. Og arendal er så liten at de fleste av oss har vært på fest med,på skole med, eller møtt flere av de involverte i flere av disse sakene. Og det er ikke i Arendal det har vært 4 drap på 9 uker. Det siste var i Birkenes kommune, 2 i grimstad, og ett i Froland kommune o my skal si du fikk spydd ut litt rettelse. Klart det har vært drap her før men 4 drap i Agder på 9uker har sendt oss til topps på drapsstatistikken og det vel kanskje litt mye? Såklart det er mye. Men jeg syns arendal er belastet nok om man ikke skal legge alle drapene dit. Men drapet i froland ble begått av arendalsfolk da. Jeg har gått på skole med ett par av de.
skinnfilla Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Nå er det jo ikke slik at det aldri før har vært "belastet miljø" relaterte drap i arendal da. Og arendal er så liten at de fleste av oss har vært på fest med,på skole med, eller møtt flere av de involverte i flere av disse sakene. Og det er ikke i Arendal det har vært 4 drap på 9 uker. Det siste var i Birkenes kommune, 2 i grimstad, og ett i Froland kommune o my skal si du fikk spydd ut litt rettelse. Klart det har vært drap her før men 4 drap i Agder på 9uker har sendt oss til topps på drapsstatistikken og det vel kanskje litt mye? Såklart det er mye. Men jeg syns arendal er belastet nok om man ikke skal legge alle drapene dit. Men drapet i froland ble begått av arendalsfolk da. Jeg har gått på skole med ett par av de. husker det var mye grums før også men mange av de er jo døde. Utrolig mange har tatt livet sitt krasja eller blitt drept. Kjente hun ene jenta fra Frolanddrapet før. Endret 18. oktober 2012 av skinnfilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå