Gå til innhold

Noen som har prøvd jazzercise?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å hive meg på gruppetimen! Er det veldig vanskelig for meg som ikke har prøvd før? Har en ok kondis og trener spinning og tredemølle til vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og det er fantastisk!! Jeg trente på et av sentrene der i mange mange år og begynte til slutt å jobbe der. Utrolig morro time som passer for alle. Det kan være litt vanskelig i starten for det er litt å huske på med trinn og slikt men etter hvert sitter det og er bare kjempemorro. Jo "bedre" du blir på det jo mer svetter du for da slipper du å tenke trinn men kan konse på å gjøre øvelsene hardere. Kjør på du kommer ikke til å angre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...