Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Lyst å hive meg på gruppetimen! Er det veldig vanskelig for meg som ikke har prøvd før? Har en ok kondis og trener spinning og tredemølle til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Ja og det er fantastisk!! Jeg trente på et av sentrene der i mange mange år og begynte til slutt å jobbe der. Utrolig morro time som passer for alle. Det kan være litt vanskelig i starten for det er litt å huske på med trinn og slikt men etter hvert sitter det og er bare kjempemorro. Jo "bedre" du blir på det jo mer svetter du for da slipper du å tenke trinn men kan konse på å gjøre øvelsene hardere. Kjør på du kommer ikke til å angre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå