Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her satt jeg da, med en sutrete unge som bare gnei seg i øynene, og da er jo eneste løsningen søvn.

Pakka på ungen uteklærne og la henne i vogna. På med sko og jakke, og stiller meg på verandaen å begynner og trille.

 

Trille-trille..

 

Stilt i vogna, men ungen sover ikke riktig enda..

 

Triller litt mer...

 

Titter flere ganger i vogna, bare for å innse at ungen er ikke helt i drømmeland enda.

 

Etter 35 min med trilling, ser jeg nok en gang i vogna, og det som møter meg er to lyseblå øyne og verdens største smil! Lille luring ville bare hvile litt :)

 

Så nå har vi en blåfrossen mor og en fornøyd unge!

 

Hvor ble det av sommeren?

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

De 35 minuttene med avkjøling for mor blir fort glemt når to store øyne og et stort smil møter deg, så herlig :)

 

Sommeren for meg er kjøpt og betalt til rett over nyåret, gleder meg!! :D

Skrevet

Ble litt mer lek og kos da jeg så det fjeset i vognen ja! Nå sover hun søtt, og mor sitter under pleddet og koser seg med iskaffe, later som det er sommer enda :D

 

Det blir vel en sånn kjøpt-og-betalt-sommer på denne mora også ja du!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Tenn noen stearinlys også så skal du se varmen brer seg :)

 

Skal være alene i kveld og da skal jeg kose meg under pleddet med stearinlys i stua og en god film på tv *gleder meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...