BareMas Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Her satt jeg da, med en sutrete unge som bare gnei seg i øynene, og da er jo eneste løsningen søvn. Pakka på ungen uteklærne og la henne i vogna. På med sko og jakke, og stiller meg på verandaen å begynner og trille. Trille-trille.. Stilt i vogna, men ungen sover ikke riktig enda.. Triller litt mer... Titter flere ganger i vogna, bare for å innse at ungen er ikke helt i drømmeland enda. Etter 35 min med trilling, ser jeg nok en gang i vogna, og det som møter meg er to lyseblå øyne og verdens største smil! Lille luring ville bare hvile litt Så nå har vi en blåfrossen mor og en fornøyd unge! Hvor ble det av sommeren?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 De 35 minuttene med avkjøling for mor blir fort glemt når to store øyne og et stort smil møter deg, så herlig Sommeren for meg er kjøpt og betalt til rett over nyåret, gleder meg!!
BareMas Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2012 Ble litt mer lek og kos da jeg så det fjeset i vognen ja! Nå sover hun søtt, og mor sitter under pleddet og koser seg med iskaffe, later som det er sommer enda Det blir vel en sånn kjøpt-og-betalt-sommer på denne mora også ja du!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Tenn noen stearinlys også så skal du se varmen brer seg Skal være alene i kveld og da skal jeg kose meg under pleddet med stearinlys i stua og en god film på tv *gleder meg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå