Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Selv har jeg aldri klart å lære meg kunsten, men kanskje noen andre her har lyst til å støtte en veldig god sak: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152144615710052&set=a.10150618471600052.682997.795500051&type=1&theater
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne strikke. Håper de får meg seg mange på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå