Hybelkanina Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er nødt til å finne på noe annet, bruker nå Libero sine, men de "røyter" bomull, og jeg blir sår av dem. Har også ullinnlegg fra Nøstebarn. Det funker forsåvidt å bruke dem innerst og Libero sine utenfor, men det blir så mye styr med vasking og koking og flere lag. Noen som har tips til engangsinnlegg som ikke loer?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Chicco, hvis det går an å få tak i dem nå, og medela som du får kjøpt på apotek. De er ikke så bomullsaktige, mer som bind, så de røyter ikke og lekker ikke gjennom så lenge de ikke blir helt fulle.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg bruker natusan sine. Fornøyd med de
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Chicco er de beste jeg har prøvd og jeg har prøvd det meste på markedet gjennom to ammeperioder. Chicco kan være litt vanskelige å få tak i, men noen babutsytrsbutikker kan ha de. Natusan er de eneste jeg har vært borti som loet og klistret seg fast. Hos meg har ikke Libero gjort det.
lille sprelle Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det en stund siden jeg ammet, men medela var de jeg brukte. Er "figursydd" og loet ikke.
Superduperfin Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Min erfaring: Natusan: Har opplevd at de sitter fast på puppen samt at de lekker fort gjennom. Medela: Favoritten min, bruker de mest. Absorberer bra, lekker utrolig sjeldent, men synes de er litt dyre. Libero: Et helt greit alternativ til medela. Aldri opplevd at de sitter fast og har bare opplevd lekkasje en eller to ganger og det var de første nettene snuppa sov 5-6 timer sammenhengende.
Hybelkanina Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2012 En liten rettelse - det er Natusan jeg bruker nå, ikke Libero. Så der ga jeg Libero ufortjent pepper:) Takk for tips, da har jeg noen merker å teste ut.
Marjoriee Dawes Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Får si som jeg nevnte i en annen tråd her.. Jeg hadde ekstremt mye melk, og ammeinnlegg var bare å glemme for min del. Det gikk to minutter også var jeg klissvåt helt igjennom. Jeg brukte sportsbh med 1'er bleier i jeg!:-) Genialt! Ikke røytet de, og de var myke å gode mot huden. Mest praktisk var det om natten. Da jeg var ute av huset så brukte jeg natusan ammeinnlegg med ullinnlegg innerst. Da holdt jeg meg tør og varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå