Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Etter å ha blitt sviktet mange ganger er jeg skeptisk til menn og tør ikke stoler på dem. Nå har jeg møtt en mann som jeg liker, men jeg vet ikke om han liker meg eller bare utnytter meg. Så dere damer: Kan dere hjelper meg å finne ut hva hvilket "tegn" jeg skal se etter? Jeg la et bilde bilde av meg på FB. Han trykte "liker". Liker han meg da? Vet det høres 14tis ut, men jeg har desverre ikke noen erfaring når det gjelder menn...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, han liker deg ikke nødvendigvis fordi han likte et bilde du la ut av deg selv... I så fall er det forferdelig mange som digger, digger, digger meg! Hvorfor tror du han utnytter deg? Hva får deg til å tro det? En mann som liker en, vil være oppmerksom på dama, være interessert i å finne på ting... En interessert mann vil nok også se ofte bort på deg, og ikke klare å la være å smile når han møter deg. Alle menn er forskjellige, det finnes ingen fasit på noen. Jeg synes ikke du skal tenke at han utnytter deg, med mindre du har en grunn til å tro dette.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Takk for svar. Det var ikke så mange som trykte "liker" på bildet. Kun 2. Ei venninne og han. Vi har et avstandsforhold, men er ikke i et seriøs forhold ennå. Men når vi treffes så; -gir han meg oppmerksomhet og blunker til meg når han ser på meg. -spør meg hvilke del av senga jeg vil ligge. -holde rundt meg -men er ikke så flink til å sende meldinger. Det kan gå noen dager før jeg hører noe fra han. Vet jo at han jobber mye, så det kan være derfor også... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå