moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er dritt lei av å være syk. Trodde jeg var på bedringens vei igår, men etter å ha vært våken halve natten dels av kvalme, dels på do forstår jeg at det var for optimistisk. Ble dårlig på søndag og er dårlig enda. Jeg er sliten, kvalm og ikke minst sulten!! Jeg har sluppet unna det verste utslippet både her og der nettopp fordi jeg nesten ikke har spist, men har vært så kvalm. Usikker på om jeg har opplevd dette før, det er jo ofte bare et par dager til en er tømt og litt til så er det liksom over?
Underveis --> Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Har nettopp hatt det samme, og var vel egentlig første dag i går at jeg ikke ble kvalm av å spise. Begynte med oppkast og har vært innom diaré. Veldig energiløs! Syk nesten en uke :-S
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2012 Ok da får jeg håpe det snart går over, har jo vart siden søndag.. Jeg er så lei! Ja blir utrolig kvalm av å spise. Det eneste som går greit er tørre pitabrød varmt i microen Heldigvis er jeg veldig glad i det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå