stearin Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har spilt piano hele mitt liv. Er ikke veldig god på det, men har lært fra en som spilte orgel i kirke maaaange år:-) Har også spilt fiolin, men er mange år siden sist jeg prøvde. Det var jeg ikke så god på.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg spiller piano og gitar. Jeg er nok ganske musikalsk, og kan spille en melodi etter øret, med litt prøving, men jeg kan ikke noter..
Lille- MO Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) hvis jeg får litt tid, kan jeg spille det meste på piano. men jeg kan ikke noter, så må lytte meg frem. har lært meg fur elise utenat da:) har akkurat fått et piano gratis, så skal øve meg litt Endret 17. oktober 2012 av Lille- MO
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg spiller piano, og er ganske god i det. Spiller også tverrfløyte helt ok. Kan noen grep på gitar, og er en racer på div. rytmeinstrumenter/perkusjon. Mitt hovedinstrument er dog min stemme. Synger jazz, klassisk og pop. Jepp... Gikk musikklinja..
what a drittkjerring Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Spilte fiolin som barn men sluttet på ungdomsskolen,, da var det ikke særlig kult lenger. Nå klimprer jeg iblant på en ræva kassegitar som min bror kjøpte til meg for 200 kr i USA. Jeg har faktisk klart noen låter takket være hans hjelp:) Men nei, jeg er ikke veldig flink
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Spiller ingenting, og nå har jeg helt gitt opp siden alle ungene plutselig har blitt veldig musikalske.Jeg spilte keybord engang i tiden, men har glemt nesten alt. Men jeg klarer å hjelpe ungene med å finne tonene, såfremt jeg finner nota på blokkfløyta ved siden av. Ungene spiller tilsammen 6 forskjellige instrumenter, og det er vist snakk om nytt instrument snart.
Gjest Ziva Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Piano, saxofon, klarinett og fløyte. Klart jeg er god
E.E.E. Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Piano, orgel, to-rader, munnspill, fløyte, xylofon og gitar. Tja, dem jeg kommer på nå. Det jeg har i hus nå. Lærer vel igrunn fort å spille nye instrument, men god...he,he, nei, får aldri tid til det. Om 15 år kansje, ge,he.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Kan spille piano relativt godt, men er nok farget av at det var en tvangsaktivitet under barndommen, og ikke frivillig - så jeg liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg får lyd i mange, men det er ingen som synes det er noen fin lyd, teller det?
Miamimom Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg begynte med pianotimer som fireåring, og har spilt på en del klassiske konserter. Spilte veldig aktivt til jeg ble rundt 16, da var det andre ting som ble mer interessant ;-) Men de fleste store klassiske stykkene sitter enda, og jeg kan jo også noter. Jeg hadde lyst til å bli konsertpianist når jeg var mindre, men etterhvert likte jeg ikke å spille for publikum. Nå spilller jeg hjemme for meg selv, mann og barn :-) Jeg kan spille de fleste instrumenter og kan spille kjente sanger på gehør. Det er ikke så mange som vet dette om meg, for jeg har en stilling som er langt fra musikk og kreativitet..hehe.
Cornelianelia Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Trompet, men har tatt en pause fra spillinga.
Gjest peacock Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Er utdannet musiker (klarinettist), så ja :-) klarer å spille litt på de fleste instrumenter, men er jo ikke like bra som på hovedinstrumentet så klart :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Ja. Jeg var en svært habil fløytist- på amatørnivå, men kan ikke spille lengre pga skade. Jeg kunne også knatre meg gjennom en del ting på piano. Synger brukbart.
klara klegg Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har spilt kornett i 33 år. Syns selv jeg spiller brukbart:O)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #17 Skrevet 18. oktober 2012 Har spilt trombone og fiolin Kan spille greit på de fleste messinginstrumenter, tverrfløyte, klarinett og saxofon. Spiller litt gitar og piano hvis jeg må. Ikke supergod i noe nå, for sjelden jeg tar i instrumentene...
magpie Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 ja er utdannet musikkpedagog med piano som hovedinstrument. Spiller i tillegg tverrfløyte og litt gitar og litt djembe og den slags desverre er jeg ingen sangfugl da :/ men synger med unga i bhg for det
Gjest Mrs. Careface Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg kan spille de aller fleste strenginstrument, men kan fiolin veldig godt. Det spilte jeg i nesten 10 år før jeg la den vekk. Har den enda da
Dini Skrevet 18. oktober 2012 #20 Skrevet 18. oktober 2012 Tja.. Piano (litt), gitar(bittelitt), baryton, althorn, trompet, tuba, trombone, klarinett, saxofon, litt trommer og så synger jeg litt da. Synger ikke så aller galt, men langt i fra "fint"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå