Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har legetime nå til fredag. Men jeg ville bare høre om det er noen andre her som har opplevd noe lignende.. - Jeg er utslitt hele tiden, og jeg klarer såvidt å gå fra senga og inn på badet, eller fra sofan og inn på badet.. - Jeg har skikkelig hjertebank og trykk i brystet. - Jeg har vondt i hodet hver gang jeg har det lyst rundt meg. - Hendene og føttene mine er iskalde uansett hvor mye sokker, pledd og varmeflasker jeg har på dem. Og de er KNALL blå, og spesiellt under neglene. - Jeg tør knapt gå i dusjen alene, da jeg blir så svimmel så jeg mister synet og balansen.. - Jeg er konstant kvalm og uvel, og sliter mye med sinnsyk sterk halsbrann, såpass ille så jeg har fått blod i kjeften og er kjempe sår i halsen.. - mensen er helt tullete og uregelmessig, men er ikke gravid.. Tok test for to uker siden og har blødd etter det.. - Jeg tisser konstant.. Og har prøvd å ikke drikke i det hele tatt, og prøvd å drikke kjempe masse. Men tisser og tisser hele tiden. Og føler meg dehydrert, tør i huden og kjeften.. - Matlyst eier jeg heller ikke, men får i meg det jeg trenger og tar vitaminer og spiser sunt. Men hjelper ikke.. - Går ned i vekt uten grunn. Skulle tro jeg gikk opp ettersom jeg spiser og ligger stille hele tiden. - Jeg har hovne mandler av og på hele tiden, samme med feber.. - Det er også vondt under ene armen og virker som det er en hoven kjertel der.. Tja, det var lista over ting jeg sliter mest med nå. Samtidig som samboeren min kaller meg hypokonder og ikke tror meg.. Hurra.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Hmm.. Høres ut som at det er greit at du tar deg en tur til legen ja.. Lykke til
3 nøtter til Askepott Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Høres nesten ut som du har sukkersyke. Ville ringt legevakten jeg.
lavendelblomst Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Høres nesten ut som du har sukkersyke. Ville ringt legevakten jeg. Jeg er enig. Det høres ut som sukkersyke. Du burde ringe legevakten.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Kan være mye! Har noen i familien problemer med stoffskiftet? Er det noen med diabetes, eller er du i risiko for å få det? Men, det kan også være noe så "enkelt" som stress? Har du opplevd noe vondt, stressende i det siste som gjør at du ikke klarer slappe av? Symptomene kan også være psykosomatiske... Altså at kroppen din reagerer på sterkt press, stress... Må være vondt at din samboer ikke tror på deg, når du åpenbart har problemer med å komme gjennom dagen. Helt sikkert ikke dumt at du skal til lege i morgen! Lykke til! Håper du får den hjelpen du trenger, hva det enn måtte være!!!
2_små_og_flere_grå Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Tenkte først at det kunne være stoffskiftet, da kan man bli både kald, svimmel, kvalm, få problemer med vekt, bli fort sliten osv osv. Men det var jo veldig mange symptomer her, så det er nok veldig greit at du skal til legen.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syns også det høres ut som sukkersyke. Håper du har fått deg hastetime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå