Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Og kunne du evt levd i et forhold der du kun fikk dekket 20-30% av dine seksuelle behov, dersom alt annet i forholdet var greit?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Ja, sex er viktig. Når det gjelder neste spørsmål så vil det komme an på omstendighetene. Er det fordi mannen ikke er interessert i å jobbe med problemene og bare avviser meg 70-80 % av gangene jeg tar iniativ, så blir det en helt annen sak enn om det er noe fysisk eller psykisk som er årsak til sexmangelen. Jeg forlater ikke mannen min på grunn av for lite sex som prinsipp, men det kan jo på sikt bli en faktor i vurderingen, om du skjønner. Hos oss går det i bølgedaler. Noen ganger treffer min lyst bunnen og han må "dra" meg litt i gang og kan oppleve å bli avvist innimellom, hehe. Andre ganger er det omvendt, og jeg må leve med å bli avvist jeg også. Når jeg først er på topp, så er apetitten enorm :-) I lengden jevner det seg ut, og stort sett er vi på samme nivå uansett!
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Ja veldig skal et forhold funke bør sexen være bra og har det i alle fall 4-6 ganger i uka
marsgutt 2013 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 nei det er ikke det viktigste i et forhold for meg. og akkurat nå så er det 0 sex. fått helt avsmak på det etter jeg ble gravid. men før dette også så var vi ikke kaniner akkurat. 1 gang i uka kansje. er mest for nerheten. men den kan man ha på flere måter en sex. folk er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Et godt sexliv er svært viktig for meg! Kunne ikke gått med på å bli tilfredsstilt så lite neii.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 For meg er sex èn gang i uka passelig. Mannen ønsker nok litt mer, men blir stort sett bare den ene gangen.
stearin Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Og kunne du evt levd i et forhold der du kun fikk dekket 20-30% av dine seksuelle behov, dersom alt annet i forholdet var greit? Ja, sex er viktig for meg. Kunne ikke levd i et forhold der jeg kun fikk dekket 20-30% av mine seksuelle behov om resten var BARE greit. Dersom ALT hadde matchet bortsett fra sex er det en annen sak. Da tror jeg det ville gått bra.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, skulle ønske det, men sex er ikke viktig. Vi har masse nærhet og er gode med hverandre, men vi har sex 1 kanskje 2 ganger i mnd. Det er derfor vanskelig å besvare ditt andre spørsmål siden jeg ikke vet hvordan det er å ikke få dekket mine behov.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, sex har alltid vert viktig for meg. Men; det siste året har jeg følt meg litt avvist av mannen, og det igjen har ført til sexlysten min har dabbet kraftig av. Elsker han, men sexlysten er liksom i dvalemodus. Når kvelden kommer har jeg bare lyst til å SOVE Vet av erfaring at det bare å komme igang igjen. For hvor mer sex man har, jo oftere vil man ha det...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Nei, det er ikke så veldig viktig for meg. Kan klare meg uten om nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Sex er ikke viktig for meg i det hele tatt. Vi har selvfølgelig sex, men bare hatt det en gang siden fødsel for 4 mnd siden. Fikk endel skader under fødsel og har litt anspent forhold til mitt eget underliv. Men null problem for verken meg eller mann å gå uten sex en stund.
Ikkesåallerværst Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Det varierer i takt med hvor trøtt og sliten jeg er. Men sammenlignet med mange her inne er det nok lite viktig. Sex 4 ganger i uka høres bare stress ut . Nå har vi en liten som er mye våken, og nå husker jeg faktisk ikke sist vi hadde sex . Husker situasjonen, men om det er fire eller åtte uker siden, husker jeg ikke. Vi har heller ikke sovet en hel natt i samme seng siden babyen ble født for et halvt år siden. Det kommer vel bedre tider!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Det varierer i takt med hvor trøtt og sliten jeg er. Men sammenlignet med mange her inne er det nok lite viktig. Sex 4 ganger i uka høres bare stress ut . Nå har vi en liten som er mye våken, og nå husker jeg faktisk ikke sist vi hadde sex . Husker situasjonen, men om det er fire eller åtte uker siden, husker jeg ikke. Vi har heller ikke sovet en hel natt i samme seng siden babyen ble født for et halvt år siden. Det kommer vel bedre tider! Det er ikke vits å sammenligne seg med andre du tenker på ei av de oppom i tråden. Hun blir snart mamma(neste år ifølge nicket), ergo forholdsvis ung, har neppe et 10 års langt forhold bak seg, og profilen er laget for ca 1 uke siden og hun har klart å skrive ca 340 innlegg. I mine øyne har ikke den dama hatt noe tid til sex siste uka! Haha!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2012 #16 Skrevet 18. oktober 2012 Sex er veldig viktig for meg. Kunne ikke levd i et forhold der jeg bare fikk tilfredstilt mine behov så lite over lang tid, altså at det var hverdagen. Men i en overgangsperiode eller for en stund hadde det nok godt med samboeren som jeg er veldig glad i. Hadde ikke innledet et forhold med en ny som ikke var glad i sex og synes det var nok med 1-2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå