Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Eller, hva er vanlig? Jeg hadde første dag i siste mens 29 september, og hadde mensen i 12 dager... Er det en "fasit" for når man har eggløsning da? ALLTID 14 dager etter? Eller kan det være alt fra 1-3 uker etter? Eller? Blank ja...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Nei, man har ikke alltid eggløsning 14 dager etter mens. Men de aller fleste har eggløsning 14 dager FøR mens. Med en sykluslengde på 28 dager har man som oftest eggløsning på syklusdag 14. Så du bør nesten vite sykluslengden din for å vite nærmere når din eggløsning er.
L-8 Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Mensen i 12 dager?!!!? Det er vel ikke normalt...? Jeg har som regel Eggløsning15/16 dager etter første dag med mens... Tror det er ganske normalt..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Heh, nei det er ikke normalt. Men jeg har slutta på pillene og har bare hatt et par tre småblødninger etter det før jeg fikk denne på 12 dager.... Men, om man har mensen 15 dager etter siste mens første dag, så bør jeg ha fått det 3-4 dager etter mensen var ferdig da? Eller er det umulig? Hadde sykluslengde på 35 dager sist, om man i det hele tatt kan regne det som en sykluslengde, all tid jeg blødde 2-3 dager litt av og på mndene før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå