Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 HVORFOR er det slik at personer som lyver og manipulerer greier å komme seg unna ALT? Hvordan går det ann at folk går på det idiotiske tøvet som kommer ut av disse personene?? En person jeg "kjenner" liker å snakke (helst lyve). Det kan være alt og ingenting. Historiene blir forandret på for hver gang, og om noen sier de ikke gidder å høre på lenger, jo da har visst personen fortalt det feil og må fortelle det igjen, bare litt verre og mer dramatisk enn forrige gang..!! Ja, greit det, folk skjønner at ting bare er tull og at det er bare fjas fra en oppmerksomhetssyk person.. MEN, hvorfor i H**** gidder folk å være venner med en slik person?? En person som lyver og baksnakker ALLE (ja da mener jeg ALLE) hadde ikke jeg giddet å bruke min energi på. Jeg tenker at om noen kan sitte å si noe så vanvittig stygt og usant om andre, hva i allverden sier personen om meg da? Noen bare er slik... Jeg fatter bare ikke hvorfor folk gidder å holde ut sammen med slike mennesker?? (ja jeg har en person i livet mitt, som jeg ikke er venn med, men desverre ikke blir kvitt av diverse grunner.. og er mildt sagt meget frustrert og forbannet over at andre ikke setter ned foten for dette mennesket...) *Dagens utblåsning fra meg....*
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Hmm, forstår hva du mener, men tenker likevel at du skal ha lov til å være sint og frustrert over en bestemt negativ atferd, men uten at det nødvendigvis betyr at hele personen er et problem. Hvordan vet du at personen lyver og manipulerer hvis dere ikke har særlig kontakt? Har du opplevd det selv, eller blitt fortalt det? At noen gjenforteller en historie uten at noe er endret fra gang til gang, er gjerne et tegn på at de lyver og har "forberedt" seg grundig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Noen er slik fordi de har en sykdom. Hvorfor kan ikke du sette ned foten selv da, i stedet for å håpe påat andre gjør det?
*Miss Flua* Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Skjønner deg så innmari godt jeg, for jeg har dessverre en sånn person i livet mitt selv. Og det er ikke bare å "sette på plass" personen heller, for da kommer det bare flere løgner og drit. Jeg har funnet ut at jeg bare må "overse" personen. Jeg jatter med og prøver å unngå kontakt så godt det lar seg gjøre. Men fy fader som det koker i toppen noen ganger
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #5 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har opplevd det, og hørt fra andre hvordan personen er. Uten å gå så mye inn på historien bak innlegget, så er det barn involvert (altså da en ex), og derfor kan jeg ikke sette ned foten for denne personen, for da blir barna involvert. Personen skyr ingen midler og bruker gjerne barna for å "vinne" frem. Hadde det bare vært så lett å sette foten ned for dette mennesket så hadde jeg gjort det for lenge siden. Jeg får satse på at det er slik du sier Miss flua, at de fleste bare jatter med og prøver å ikke bry seg. For ja, jeg har sett at denne personen ikke tar et hint for et hint, og tror at alt er glemt dagen etterpå etter personen kan ha kommet med noen forferdelige løgner den har blitt tatt på.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå