Gå til innhold

Livredd for å miste:/


Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Sliten, feber følelse å mens smerter. Det verste er når eg sitte fremover bøyd å føle eg får syke smerter. Ka kan det være? Eg tenke kynner men har aldri hatt det før å det må jo være alt for tidlig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er livredd for å miste selv, men jeg håper og tror at det kommer til å gå bra, både med deg og meg! :)

 

Sliten er jeg også, trøøøtt, og feberfølelse opp og ned :P Så det er nok ganske naturlig. Hva de smertene er vet jeg ikke, men jeg kjenner smerter noen ganger når jeg reiser meg opp.. har vel sikkert med å gjøre at livmoren vokser? :)

 

Tror ikke jeg kommer til å roe meg helt før jeg får se på ultralyden vi skal ha i uke 12 jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er redd,men prøv og tenkt positivt :) vert der selv,men nå kjenner jeg liv hver dag,så jeg vet den lever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som eg e øm hele veien:/ noen ganger mer en andre. Det e nok ikke berre meg men kossen overleve i arbeid når det e sånn? Eg trur pr dags dato at eg ikke komme til å klare det:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal høre på kroppen jeg, orker man ikke jobbe, så orker man det ikke! Tror det bare er dumt å presse seg. Er jo ikke rart man merker det på kroppen, man skal jo tross alt lage ett menneske! :) Noen har jo kjempelette svangerskap, uten en eneste plage, og andre har plager fra dag 1. Så jeg synes hver enkelt bare må kjenne etter selv :)

 

Er jo ikke så lenge og mange ganger i livet man er gravid, og når man er gravid, så synes jeg det er den viktigste jobben man kan ha; det å lytte på sin egen kropp, og ta godt vare på seg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet hvordan du har det... Jeg går rundt og er redd hele tiden.

Hadde blødninger helt til å begynne med. Jeg fikk satt inn to egg, og da tror jeg det var det ene egget som gikk. Så begynte jeg å blø igjen i går. Hadde også menslignende smerter. Nå er jeg redd for å ha mistet det andre embryoet også. Har heldigvis tidlig UL i morgen, så da slipper jeg å lure lenger...

 

Beklager at jeg ikke hadde noe oppmuntrende å komme med.

Det beste vi kan gjøre er vel å ta det med ro og å tenke positivt.

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok øve etter vert men når det pågår e det greit å ta det me rod synes eg og. E sykemeldt til tirsdag pga eg ble kvalm på jobben å feber ette jobben kver dag forrige uke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...