Gå til innhold

Inspirert; hva er "billig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen ons i fortida, og har ikke ventet så lenge med å hoppe til køys i forhold. Det lengste jeg har venta er 1 måned, og da var jeg 16 år :-O

Allikevel føler jeg meg ikke billig, men jeg burde kanskje det?:/

Nå er jeg gift og forholder meg kun til mannen min, bare så det er sagt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke billig før man kan overgå Mette-Marit i dumdristigheter.

Skrevet

Kan du utdype hva du egentlig mener? Jeg har ikke inngående kjennskap til hennes privatliv og lurer også på om jeg da går under "billig"?

Gjest peacock
Skrevet

Om man er billig er man til salgs, altså en hore. Om du har hoppet til sengs med gutta frivillig er du ikke billig.

Billig er vel forøvrig et ord som brukes av kvinner som er kvinner verst.

Skrevet

Dersom man tar betalt for sex, og ligger på et prisnivå godt under gateverdien for "et ligg", så må man nok antagelig kunne sees på som billig. Utenom dette kan jeg ikke komme på en eneste grunn til å kalle et menneske for billig.

Jeg skal være ærlig nok til at jeg i noen tilfeller kan reagere på at andre kvinner (eller menn) kan være litt løsaktige, f.eks. dersom man til stadighet puler på seg barn med flere forskjellige uten å være sammen med dem, eller generelt har seg med nye mennesker på omtrent daglig basis. I så fall tenker jeg i mitt stille sinn at dette mennesket framstår som noe enkel å få til sengs, men det er ikke noe jeg går rundt å tenker på videre ofte. Det har vel heller ikke skjedd mange gangene, det er heldigvis ganske langt mellom sånne folk..

Skrevet

Kan du utdype hva du egentlig mener? Jeg har ikke inngående kjennskap til hennes privatliv og lurer også på om jeg da går under "billig"?

Om du har drevet eller driver med med narkotika, spilt inn sexvideo og generelt hatt et utsvevende feste- og kjærlighetsliv vil jeg stemple deg som billig.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Om du har drevet eller driver med med narkotika, spilt inn sexvideo og generelt hatt et utsvevende feste- og kjærlighetsliv vil jeg stemple deg som billig.

Og likevel fikk hun prinsen...

Skrevet

Ja han er ikke av de mest kresne, kronprinsen.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Ja han er ikke av de mest kresne, kronprinsen.

Så om man har hatt en turbulent fortid, så er man fortsatt billig da el?

Skrevet

Tja. Ny person hver helg, kanskje? Type plukke opp noen randoms fra byen på jevnlig basis for ONS?

Skal sies at man må opp i litt volum for at jeg skal reagere, og over litt tid :P Er det en periode hvor man er litt mer ivrig sier jeg ingenting på det, men bikker man 4-5 partnere på en måned over tid hever jeg nok øyenbryna litt ;) Partnervalget har og noe og si... Hopper man til sengs med det første og beste reagerer jeg mer enn hvis personen man har seg med virker som et OK menneske.

Skal sies at jeg har samme standard for jenter og gutter, gjør ingen forskjell der!

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...