Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 er gravid i uke 11 med nr 3. Har da fått 3 barn på 5 år når siste tilskuddet kommer. De siste dagene har jeg følt bobling i mageregionen/ved skambeinet og lurer på om det kan være "småen" som sier hei. Men er ikke det utrolig tidlig?eller er det faktisk mulig siden det er nr på så "kort"tid?
*SommerFrisk* Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Klart man kjenner tidligere når man har kjent det før. men at det er spark du kjenner nå er veldig usansynlig. spurte gynekologen min om dette (han er overlege på.føden i tillegg), da jeg var i uke 12 +5, og han mente at det er umulig. han er mann så som han sa så.kan ikke han si at det IKKE er det, men rent medisinsk sett så er det ikke mulig. kanskje når du kommer i uke 15 eller 16.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Kjente små bobling så tidlig med nummer tre. Er vel ikke spark, men noe var det. Nummer tre var en skikkelig turbo. Og var kun 15+6 da mannen kjente spark utenpå magen. Ingen av de andre 4 har vert i nærheten av så aktive )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå