Gå til innhold

Venninner som "tar" ens venninner...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden men..

Saken er at jeg har en venninne jeg har kjent hele livet. Vi har aldri vært bestiser men vi har alltid hengt sammen så jeg vil si hun er en av mine nærmeste. Sist helg inviterte jeg henne ut med en ny venninne av meg, de har aldri møttes før men vi er alle sosiale av oss så det ble en koselig kveld. Saken er bare den at venninnen jeg har kjent hele livet legger nye venninnen min til med en gang på facebook og sender henne meldinger om hvor søt og koselig hun er osv. Sender ingenting til meg som arrangerte dette..Jeg vet at det i utgangspunktet ikke er noe å reagere på men flere av de hun er venninner med i dag ble introdusert via meg. Og hennes beste venninne var engang bestevenninnen til en annen felles venninne av oss. Hun høres jo faktisk ut som en venninnestjeler..Hehe..Stygg tanke men likevel...

Synes dere det er helt ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hele temaet er noe jeg gadd å henge meg opp i da jeg var 13 år gammel.

Skrevet

Ehhh - ja!

Folk må da få bli venner om de trives i lag? Skjønner ikke problemstillingen.

Skrevet

Ehmmm......går dere på ungdomsskolen eller høres det bare sånn ut? ;)

Skrevet

Kanskje du bare er redd for å bli ekskludert..?

Skrevet

Ja, helt enig i at det er ungdomsskoleopplegg. Men jeg har faktisk vært der jeg og. En gang jeg trodde jeg hadde fått en venninne, så introduserte jeg henne for en annen venninne. Denne nye venninna stjal den gode venninna mi. Og det plagde meg så utrolig. Har prøvd å tenke over hvorfor jeg reagerte så veldig på det, men finner ikke noe svar. Lurer på om jeg føler den nye venninna mi ikke gadd å bli mer kjent med meg fordi hun fant den andre venninna mi som er så fantastisk. Er jeg forbigått?

 

Komplisert og mye mulig barnslig, men reelt.

Skrevet

Det er vel flott at folk liker hverandre og kommer overens.

Skrevet

Nå er det faktisk ikke enerett på venner.

 

Jeg forbeholder meg retten til å selv bestemme hvem jeg skal bli venner med, og hadde blitt pottesur om en "gammel" venninne skulle nektet meg å bli kjent med nye mennesker bare fordi hun liksom "kjente dem/meg først".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...