Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg går rundt med en følelse av at jeg vil gråte - konstant. Og på kveldene da alle har lagt seg, så kan jeg sitte og gråte for meg selv, i timesvis. Men det er ikke noe som er galt. Ingenting å gråte for eller være trist for. En slags håpløsfølelse, selv om ingenting egentlig er håpløst. Akkurat blitt mamma - hormoner? Normalt? Går over? Ikke noe allright å ha det sånn.
Har en farlig sexy mann Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 ÅÅÅh ja, kjenner meg igjen! Det er barseltÅrene, og du skal bare grÅte det ut! Om det ikke gir seg, sÅ kontakt helsestasjonen, da kan det være andre ting som gjør det som fødselsdepresjon (det kommer i flere styrker). Du skal ikke sitte Å grÅte i eningen da, men jeg hadde det ogsÅ sÅnn, og nÅ er yngsten 3 mnd, og det har faktisk nettopp gitt seg helt God klem til deg
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 ÅÅÅh ja, kjenner meg igjen! Det er barseltÅrene, og du skal bare grÅte det ut! Om det ikke gir seg, sÅ kontakt helsestasjonen, da kan det være andre ting som gjør det som fødselsdepresjon (det kommer i flere styrker). Du skal ikke sitte Å grÅte i eningen da, men jeg hadde det ogsÅ sÅnn, og nÅ er yngsten 3 mnd, og det har faktisk nettopp gitt seg helt God klem til deg Takk for svar. Babye en 2 mnd. Har vært sÅnn et par uker.
Har en farlig sexy mann Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 ÅÅÅh ja, kjenner meg igjen! Det er barseltÅrene, og du skal bare grÅte det ut! Om det ikke gir seg, sÅ kontakt helsestasjonen, da kan det være andre ting som gjør det som fødselsdepresjon (det kommer i flere styrker). Du skal ikke sitte Å grÅte i eningen da, men jeg hadde det ogsÅ sÅnn, og nÅ er yngsten 3 mnd, og det har faktisk nettopp gitt seg helt God klem til deg Takk for svar. Babye en 2 mnd. Har vært sÅnn et par uker. Ok, da tror jeg kanskje det er lurt Å kontakte helsestasjonen. Du skal hvertfall ikke tro du er unormal, for dette er sÅ normalt som det kan bli, men greit Å ha noen til Å hjelpe seg med Å sortere tankene og følelsene. Ikke godt Å ha det sÅnn, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå