Gå til innhold

Om ca 40 timer er det HELT stille rundt meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Fordi da skal jeg på teambuilding med jobben på et spa hotell. Jippi ;)

Ingen mann ved siden av meg som snorker, ingen 3-åring som må tisse midt på natten og ingen baby som gråter hver time. Jeg skal være den mest usosiale på hele hotellet, og kose meg på rommet med godteri og en god bok.

Nå har nedtellingen startet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaah, fantastisk! Kos deg masse!

*Grønn av misunnelse* :P

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Aaaah, fantastisk! Kos deg masse!

*Grønn av misunnelse* :P

Takk, kjenner at det blir mye meg-tid og lite teambuilding :)

Så håper jeg du får en slik tur når babyen er ute og eventuell amming er avsluttet :)

Skrevet

Høres deilig ut!

Kos deg masse og nyt tiden! Ikke sitt på hotellrommet å savne de hjemme..

Gjest sug lut
Skrevet

Teambuilding er oppskrytt, men aleinetid er jo gull, mulig du må få en nasty migrene og bli på rommet...?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, det eneste positive ved migrenenes eksistens er jo at det er en super unnskyldning. Det er vel bedre med mer godteri og egentid enn teambulding og oversosialisering?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Ja, planen er at teamet får seile sin egen sjø. Er forøvrig også i permisjon med minstemann for tiden, så gidder rett og slett ikke involvere meg så veldig. Jeg drar kun for egentiden!

Skrevet (endret)

Både misunnar og synes synd på deg. Heldig du er som får aleinetid, samtidig stakkars som må vere borte frå babyen. Eg er nok ikkje heilt klar for slikt enda, ho er 7mnd og eg har ikkje vore borte frå ho meir enn nokre timar. Må begynne å låne ho bort meir..

Endret av ★
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Både misunnar og synes synd på deg. Heldig du er som får aleinetid, samtidig stakkars som må vere borte frå babyen. Eg er nok ikkje heilt klar for slikt enda, ho er 7mnd og eg har ikkje vore borte frå ho meir enn nokre timar. Må begynne å låne ho bort meir..

Jeg følte mer på det med førstemann, men nå må jeg innrømme at det er fantastisk å være borte fra både liten og stor innimellom.

Skrevet

Jeg følte mer på det med førstemann, men nå må jeg innrømme at det er fantastisk å være borte fra både liten og stor innimellom.

Hadde nok lengta meir etter aleinetid om ho ikkje sov 12 timar i strekk stort sett kvar natt. Men eg merkar det skal bli godt når ho blir flinkare å ete og mindre avhengig av pupp.

Kos deg på hotell (hugs å ta med vin til boka :) )

Skrevet

Trodde du skulle avlive bikkja..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Trodde du skulle avlive bikkja..

Hehe, bikkja er den som gjør minst ut av seg her hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...