Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Tenker på det programmet de har på tv nå. Jeg syns de var morsomme innimellom før, men uansett hvor mye jeg legger godvilja til nå så ler jeg ikke litt en gang... Jeg vil le!!!
LuksusLiv Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Ler ikke i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor jeg ikke bytter kanal egentlig.
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 De har tapt seg så mye at jeg ikke gidder å se på de lenger :-(
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 De har tapt seg så mye at jeg ikke gidder å se på de lenger :-( Samme her
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Og med tanke på hvor morsom de var, så skal det godt gjøres å tape seg så til de grader da!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Ja, jeg! Men jeg har aldri sett de før, mulig jeg har gått glipp av noe. Jeg ler ikke av alt, men det er faktisk hysterisk morsomt med skjult kamera og innsektene.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Ler? Nei, så dårlig humor har jeg ikke.. Har sett på de en gang tidligere, og det var bare pinlig. Så da de dukket opp på skjermen i kveld så var jeg snar med å zappe meg over til luksusfellen, det er morsomt det;-)
skinnfilla Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Nei, det er for mye mas. De funker flott som innslag i arrangementer på tv. Gullruta,komiprisen og lignende. Har mange bra enkelt sketsjer ,men et helt show er bare mye.....
Mrs. Kaizer Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg ler av bæsjesangen deres, den er morsom. Har så lyst å vise den til gutta mine, de hadde digga den. Men den inneholder en del ord som jeg helst ikke vil de skal lære så får vente noen år til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå