Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 La meg gjette.. hu med sauehåret? jepp Hadde hu ikke rett hår før? Hu har permanent vel? Fint er det hvertfall ikke. hi
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 For en udugelig dårlig serie. Kan ikke tro at noen synes det er spennede å få vite om livene til helt ukjente folk?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 For en udugelig dårlig serie. Kan ikke tro at noen synes det er spennede å få vite om livene til helt ukjente folk? enig, men jeg bare Må se det Blir flau på dems vegne... hi
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 La meg gjette.. hu med sauehåret? jepp Hadde hu ikke rett hår før? Hu har permanent vel? Fint er det hvertfall ikke. hi Jo, hu tok permanent når hun var på sydenferie eller noe. Jeg irriterer meg over det der hver eneste gang og lurer på hvor lenge hun skal gå sånn
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 haha, je den er ganske meningsløs, men jeg MÅ se dette jeg. Helt hektet, og jeg er ikke noe tv menneske. Ser aldri tv.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 La meg gjette.. hu med sauehåret? jepp Hadde hu ikke rett hår før? Hu har permanent vel? Fint er det hvertfall ikke. hi Jo, hu tok permanent når hun var på sydenferie eller noe. Jeg irriterer meg over det der hver eneste gang og lurer på hvor lenge hun skal gå sånn jeg å irriterer meg hver gang. Skjønner ikke at hu tør å gå ut sånn . det er greit med litt krøller, men det får da være måte på hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå