Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Har gått på p-piller før jeg fikk barn, og har nå etter to barn fått resept på Cezarette. Noen her som har erfaring med denne pillen? Tenker litt på om man får blødninger, vektøkning, humørsvigninger osv. Vet at det er forskjell fra person til person, men litt interessant å se deres erfaringer før jeg kjøper den. Takk
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Ja, jeg fikk den etter fødsel.. Gikk på den i 3 mnd, hadde også 3 mnd sammenhengende mens, fatta ingenting før det gikk opp for meg at det var cerazette'n som gjorde det. Slutta med den, og tante rød opphørte (ble normal igjen). Drittpille :-/
Gjest April barn <3 Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Ja! Jeg ble et troll og fikk nesten lyst til å kaste meg selv ut av huset Sexlyst borte, tørre slimhinner, voldsomme humørsvingninger. Sluttet på de etter to mnd. Har hørt at flere blir gravide mens de går på cerazette, uten at jeg kan bekrefte det. Jeg heier på p.piller eller spiral.
Gjest peacock Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Slapp blødninger mens jeg ammet, men mot slutten har blødninger kommet oftere og oftere. Gleder meg til ny pille fra neste uke!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde mensen sammenhengende i kanskje 2-3 uker når jeg begynte og så var det full stopp. Nå har jeg ikke hatt mensen på 2,5 år Ingen bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Takk for svar, ser at det varierer endel her ja Var det noen av dere som fikk noen merkbar vektøkning? Er livredd for å gå mer opp i vekt, ettersom jeg fortsatt ikke har klart å gå ned etter siste svangerskap. HI
Ugress Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Ble et hormontroll fra helvette for å si det mildt! Eneste positive var at jeg mistet mensen helt. Men jeg kommer aldri til å begynne på den igjen.
*Miss Flua* Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Eneste pilla som gjør at jeg IKKE er et hormontroll mister mensen, men kan kanskje få det en gang i året. Hadde det nå akkurat, og da varte det i 4(!!) uker. Bare litt da, gul ob ble nesten for stor men jeg er allikevel fornøyd! Ikke hatt noe vektoppgang på de.
Gjest April barn <3 Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg gikk hverken opp eller ned i vekt. Når jeg sluttet på cerazette gikk jeg endelig ned i vekt igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg ble gravid med cerazette. Ingen slurving, men skjedde likevel.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg ble alvorlig deprimert av de. Det var som å dette ned i et sort hull. Veldig skremmende.
#Ariadne# Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Mistet mensen. Brukte de i ca 2 år, ble gravid
Husbygger Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg ble også gravid når jeg brukte cerazette + at jeg var kona fra H....E!! Sur å grinete å krangla om alt osv. Anbefales ikke!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2012 #14 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg fikk eggløsning på dem. Spesielt, siden de skal hindre eggløsning og jeg tok dem etter boka. Ble ikke gravid da, men det var jo bare flaks.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #15 Skrevet 17. oktober 2012 Oj, ikke si dette da! Jeg er ferdig med barn, så sånn sett ville det ikke vært noe morsomt å bli gravid igjen! Ikke lett å vite hva man bør gjøre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå