Gå til innhold

H du fødseljournalen på dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos mamma og der viste ho meg fødseljournalen fra jeg ble født, den var på 2 sider.

Så da tenkte jeg at jeg ville ha fødseljournalen til poden min også som h*n kan se på når h*n vil eller skal ha barn.Men denne fødseljournalen var søren meg på over 30 sider med kun fremmedord :P

Hvor mange sider har dere på fødselsjournalene til dine barn?

Er bare nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selve fødeskjemaet som er på ett a5 ark. Står på begge sider.

Selve journalen fikk jeg lese gjennom mens jeg var på sykehuset og den av på mange sider, men telte ikke hvor mange.

Skrevet

Jeg har journalen på meg. Der det står om riene og hvordan fødselen gikk og hva som skjedde, men ikke mange sider om barna selv. Tror ikke det er noe jeg har behov for heller!?

Skrevet

Jeg var på besøk hos mamma og der viste ho meg fødseljournalen fra jeg ble født, den var på 2 sider.

Så da tenkte jeg at jeg ville ha fødseljournalen til poden min også som h*n kan se på når h*n vil eller skal ha barn.Men denne fødseljournalen var søren meg på over 30 sider med kun fremmedord :P

Hvor mange sider har dere på fødselsjournalene til dine barn?

Er bare nysgjerrig

Det skal også sies at tiden fra jeg kom på sykehuset til baby var ute var 3 timer. så er jo ikke akuratt den lengste fødselen heller til å skulle fylle 30 sider. :P

HI

Skrevet

Jeg har ikke lest papirene på min fødsel.. pga den delen av journalen min er til den gamle legen min på et annet legesenter.. går det an å ringe de for å sende journalen min direkte til meg i stede for til den nye fastlegen? (han er en skikkelig tosk som jeg ikke stoler på...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...