Gå til innhold

Hva koster kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang ble jeg henvist til gyn. pol. og betalte 300kr. Timen for å få henvisningen kom jo i tillegg da. Andre gang hadde jeg ny fastlege; som mente han kunne sette den inn. Fikk så resept, og hentet ut en spiral som kostet hele 800kr. Så betalte jeg enda en legetime for å få den satt inn. Mitt råd er at du sjekker først. Ring litt rundt og hør om du kan få time hos en gynekolog som har den inne. Mange har nemlig det, ikke bare på sykehuset.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg ringte min gyn i forrige uke.

Hun mente at selve spiralen kostet omkring 1000 kr. I tillegg tok de betalt for å sette den inn, 500 kr med henvisning og 800 kr uten henvisning. Og hvis jeg hadde henvisning så fikk jeg ikke time før i januar!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

jeg skal på gyn pol i morgen på gu i fbm noe annet, regner med de har der, hun ville sette inn forrige gang jeg var der, men da var jeg allerede gravid igjen gege :-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

jeg skal på gyn pol i morgen på gu i fbm noe annet, regner med de har der, hun ville sette inn forrige gang jeg var der, men da var jeg allerede gravid igjen gege :-)

* Hehe ;)

Skrevet

Kan nevne st det var høsten 08 jeg betalte de 300, så litt kan prisen ha steget, men neppe så mye. :)

Skrevet

Jeg satte inn hos fastlegen min, og der hadde de på lager. Tror ikke jeg betalte store summen, 400 kr kanskje? For innsett og spiral? Tror den koster mellom 150-300 kr.

Skrevet

Når jeg satte den inn for ca 2 1/2 år siden, så gjorde jeg det hos fastlegen... Rundt 400 for spiralen og litt ekstra for timen... Første gang jeg satt den inn, var det hos en gynekolog... Det beste er å gå til offentlige gynekologer... De er billigere enn private...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...