Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Er flere av mine venniner som går i alt for små klær, fordi de selv har tro på at de passer. Type som : så lenge jeg får pressa det på meg, selv om magan henger ut over alt og jeg ser ut som en ballong pressa inn i et nøkkelhull så passer klærne ? Eller om kjærester osv osv ?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Om de spørr, så får de min mening, men jeg buser ikke ut med min mening uten videre.
hit og dit Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Nei. Ikke uten at de spør. Har de ikke bedt om min mening så vil de ikke ha den. De er voksne og selv ansvarlige for hvordan de kler seg. Jeg har tatt opp dårlige forhold med venner, men der er det forhold hvor jeg ser at det er direkte skadelig/farlig.
Gjest Siklerotte Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg svarer alltid ærlig hvis folk spør - men tar meg ikke den friheten hvis ikke.
O`Neill Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg sier ifra om de spør, gir de komplimenter om jeg synes de ser fine ut og holder kjeft ang dems klesstil ellers.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Hvis de spør er jeg ærlig og forteller hva jeg mener, men selvfølgelig prøver jeg å gjøre det på en fin måte Ellers feier jeg for min egen dør og har nok med det
valkyrien Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Bare hvis de spør. Folk må få gå i det de vil, selv om jeg synes det ser jævlig ut...
PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Om de spørr, så får de min mening, men jeg buser ikke ut med min mening uten videre. Jeg gjør som deg. ønsker de min mening så ber de om den. Men nå driver ikke mine venninner å presser seg inn i pølseskinn heldigvis. Det var mer et fenomen når vi var fjortisser Endret 17. oktober 2012 av Miip
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg bryr meg ikke så hardt om klær så jeg kommenterer ikke noe Mine venninner er veldig moteriktige og har god peiling - så om jeg skal snakke med de om klær blir det for å få litt veiledning
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Samme som de andre. Spør noen får de min mening, men gjerne litt innpakket og pent servert. Er ikke nødvendig å såre heller fordi om man skal være ærlig. Sier ikke noe ellers. Eks om en venninne spør: "Du synes du jeg ser feit ut når jeg går slik?" Jeg ville ikke sagt: "Ja, jeg synes du ser feit ut når du går med de klærne" Jeg ville nok heller sagt: "Hmmm.. Altså, det er veldig få mennesker som kan slippe unna med den type klær uansett hvordan man egentlig ser ut, så jeg synes nok du kler mye bedre å heller ha på deg klær som for eksempel den blå toppen som...osv".
Gjest Filifjonka Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har ingen venninner som kler seg sånn, så jeg har ingen direkte erfaring med akkurat dette. Men jeg ville aldri kommentere det uoppfordret, uansett. Spør noen meg hva jeg synes, analyserer jeg måten de spør på og settingen før jeg svarer. Er spørsmålet "Har ikke jeg kjøpt meg en flott bukse?" Svarer jeg selvsagt ja, uansett hva jeg egentlig måtte mene. Spør noen: "Si meg, hva synes du om denne buksa? Helt ærlig?" Da svarer jeg ærlig. Stort sett, for det fins mennesker som ikke tåler total ærlighet. Og jeg prøver uansett å formulere meg på en høflig og diplomatisk måte.
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er den litt for ærlige typen (desverre). Har heldigvis ikke venninner som klær seg sånn, men om det er noe jeg synes er gale ang klesvalg, hår og kjærester så er jeg ikke den som holder kjeft... Så meningen min får du desverre uten å spørre :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå