Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 For eksempel da alle andre ikke er det? Eller tier du og sier deg enig i frykt for å bli dømt eller mislikt?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er ærlig der jeg finner det nødvendig å være ærlig, og så holder jeg kjeft der det virker klokest. Det er ikke alltid man må uttrykke en mening om alt mulig, noen ganger framstår man som vesentlig mye smartere når man ikke sier så mye Men ja for mine fanesaker er jeg ærlig selv om de andre ikke er det.
Jentene mine og jeg:) Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Sier som regel det jeg mener, bortsett fra om det er noe som vil såre noen unødvendig. Jeg er ikke redd for å mene noe annet enn andre.
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Sier alltid det jeg mener stort sett, i alle fall overfor voksene
Gjest Heartbroken Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg mener stort sett alltid det jeg sier, men jeg sier ikke alltid det jeg mener. Noen ganger er taushet gull.
ana_fi_hob_ Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Ja det tør jeg. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg sier ikke min mening Dersom det eneste det gjør er å såre folk. Da e er det jo 0 poeng i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå