*SommerFrisk* Skrevet 17. oktober 2012 #26 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Hvorfor sier alle at navlestumpen stinker sånn? Det kan ikke jeg huske at den gjorde. Vi sparte på den men hadde aldri gjort det derso den stinka LIK lik noen påstår. Jeg har kjent lukten av det litt for mange ganger og den luktet ingenting i nærheten av det! Lenge leve navlestump Endret 17. oktober 2012 av *Sommerfrisk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå