Gå til innhold

Tidlig ul i dag, og det var...


Frk.Babyklar

Anbefalte innlegg

...helt fantastisk! :-) Jeg hadde egentlig bestemt meg for å stole på kroppen og ikke bruke penger på denne berømte tidlige ul, men uten symptomer synes jeg det har vært vanskelig å stole på kroppen. I tillegg har jeg hatt smerter på venstre side av magen de siste dagene, så da tilbudet om en avbestillingstime kom, var jeg ikke sen til å takke ja.

 

Ultralyden ble gjort innvendig, og gynekologen var veldig nøye med å informere om at det eneste man kan se etter på en så tidlig ul er antall embryoer, graviditet innenfor eller utenfor livmor og hjerteslag. Vi fikk se en bitteliten klump inne i livmor med et tydelig bankende hjerte. Det var ikke lett å holde tilbake tårene for hverken meg eller kjæresten da... Jeg trodde jeg var 7+3 i dag, men embryoet var ikke mer enn 0,6 cm, så han anslo meg til å være 6+3. Sukk, ENDA en uke å vente før vi kan fortelle den store nyheten til hele verden...

 

Uansett, nå er jeg bare overlykkelig og så utroooolig lettet over at alt er som det skal. Måtte det bare gå bra de neste 6 ukene også (og selvfølgelig tiden etter det også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg sånn til eg skal på tidlig ul om ca 2 uker:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få se at alt er i orden med lille spire <3

 

Lurer på å ta en tidlig UL jeg også... Bare for å se hjerteaktivitet, samt å sjekke om det er en eller flere der inne; er sikkert bare en altså, men jeg har fått så stooor mage allerede, så jeg begynner jo å lure :P (Men med fjerdemann så kommer vel magen ganske fort ;) )

Hva har dere betalt for UL?? Synes det er enorme forskjeller rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på Gjøvik kostet det 990kroner. Det er jo litt mye penger, men godt å få en bekreftelse og bli beroliget. Både samboeren min og jeg har tvillinger i familien, så jeg synes det var godt å få vite at det bare var en der inne også... :-) Også er jo risikoen for at det skal gå galt enda mindre når det er påvist hjerteaktivitet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her på Gjøvik kostet det 990kroner. Det er jo litt mye penger, men godt å få en bekreftelse og bli beroliget. Både samboeren min og jeg har tvillinger i familien, så jeg synes det var godt å få vite at det bare var en der inne også... :-) Også er jo risikoen for at det skal gå galt enda mindre når det er påvist hjerteaktivitet :-)

 

Takk for svar! Tror det er ca det det ligger på her også (Vestfold) - husker liksom ikke fra sist gang :D Men leser her inne om både de som har betalt myyye mindre, og de som har betalt opptil 1500,-... :o Da begynner det å bli MYE penger!

 

Men enig i at det er verdt noen kroner for å få roet nervene litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på Gjøvik kostet det 990kroner. Det er jo litt mye penger, men godt å få en bekreftelse og bli beroliget. Både samboeren min og jeg har tvillinger i familien, så jeg synes det var godt å få vite at det bare var en der inne også... :-) Også er jo risikoen for at det skal gå galt enda mindre når det er påvist hjerteaktivitet :-)

 

Takk for svar! Tror det er ca det det ligger på her også (Vestfold) - husker liksom ikke fra sist gang :D Men leser her inne om både de som har betalt myyye mindre, og de som har betalt opptil 1500,-... :o Da begynner det å bli MYE penger!

 

Men enig i at det er verdt noen kroner for å få roet nervene litt ;)

 

Det koster rundt 1000 kr i Tønsberg vet jeg, Nikamo.. Vet ikke om du holder til rundt der da.. men ser du bor i vestfold;) Jeg lurer på å bestille meg en UL selvom det er mye penger... Mannen min synes ikke vi skal:( Kan jo høre med legen å få på sykehuset, men har ikke lyst til å ringe dit å mase heller, og så må man nok vente lenge for å få time. Har lyst til å vite Nå jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på Gjøvik kostet det 990kroner. Det er jo litt mye penger, men godt å få en bekreftelse og bli beroliget. Både samboeren min og jeg har tvillinger i familien, så jeg synes det var godt å få vite at det bare var en der inne også... :-) Også er jo risikoen for at det skal gå galt enda mindre når det er påvist hjerteaktivitet :-)

 

Takk for svar! Tror det er ca det det ligger på her også (Vestfold) - husker liksom ikke fra sist gang :D Men leser her inne om både de som har betalt myyye mindre, og de som har betalt opptil 1500,-... :o Da begynner det å bli MYE penger!

 

Men enig i at det er verdt noen kroner for å få roet nervene litt ;)

 

Det koster rundt 1000 kr i Tønsberg vet jeg, Nikamo.. Vet ikke om du holder til rundt der da.. men ser du bor i vestfold;) Jeg lurer på å bestille meg en UL selvom det er mye penger... Mannen min synes ikke vi skal:( Kan jo høre med legen å få på sykehuset, men har ikke lyst til å ringe dit å mase heller, og så må man nok vente lenge for å få time. Har lyst til å vite Nå jeg ;-)

 

Joda, jeg bor i nærheten av Tønsberg ;)

Har vært på tidlig UL på Nøtterøy ultralydinstitutt med to av de andre, og vurderer veldig en ny tur dit :D

Det som gjør at jeg holder igjen litt, er at jeg skal på UL på sykehuset i forbindelse med duo-test... Da er det kanskje litt teit å bruke penger på privat UL også :P Men det føles jo sååå lenge til! Vil også vite Nå om alt er i orden i hybel'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryM.. har du vært på tidlig UL enda? husker jeg leste at du sa du skulle på tidlig ul denne uka?

.. er så spent:)

det er virkelig gøy å følge alle altså. Trodde jeg skulle bli bare opphengt i min egen mage.. men jammen er det moro å følge alle dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...