Gå til innhold

hvordan merke om en fyr er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merke om en fyr er interessert?

Har kjøpt meg ny bil. Har vært innen butikken noen ganger, fordi vi har ordnet med diverse papirer osv. han gir meg alltid en klem når jeg kommer. Han sender noen sms, og er veldig hyggelig. Nå har han lagt meg til på facebook også.. Tror han er singel, men ikke 100% sikker..

Tror dere han er interessert, eller er han bare hyggelig? Hvor normalt er det at en bilselger klemmer kundene sine og legger de til på facebook?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville si det ikke er så veldig normalt. Men fikk klem og blomster da jeg kjøpte bil, skulle bare mangle så mye som den kostet :(

Men hvis du godtar han på facebook så merker du det ganske snart om han kommenterer statuser, chatter osv med deg.

Selgere er jo eksperte på å få andre til å føle seg vel, men det kjølner vanligvis ganske fort etter salget. Om han er singel finner du vel fort ut på facebook...

Lykke til :) Kan jo hende det blir sweet love :)

Skrevet

Ville si det ikke er så veldig normalt. Men fikk klem og blomster da jeg kjøpte bil, skulle bare mangle så mye som den kostet sad.png

Men hvis du godtar han på facebook så merker du det ganske snart om han kommenterer statuser, chatter osv med deg.

Selgere er jo eksperte på å få andre til å føle seg vel, men det kjølner vanligvis ganske fort etter salget. Om han er singel finner du vel fort ut på facebook...

Lykke til smile.png Kan jo hende det blir sweet love smile.png

Han har ikke noe status.. altså, står hverken om han er i forhold eller singel på facebook.. :) Ja, vet at det er normalt med en klem når man henter bilen osv.. men hver gang jeg kommer inn i butikken osv....? vel.. bilen er jo allerede kjøpt av meg, så han trenger ikke å smiske mer for å få til et salg.. ;) Men kanskje han bare er sånn med alle.. Jeg er veldig lite aktiv på facebook.. skriver aldri statuser eller noe sånn... så det blir uansett lite for han å kommentere.. hi

Skrevet

Spurte mannen min. Her er hva han sier i alle fall : Sjekker facebooken hennes, finner ut om hun allerede er i et forhold, ser litt på type vennene hun har, sender sms, kommenterer bildene på fb hennes, flørter.

Skrevet

Da min nåværende samboer la inn aksjer hos meg i sin tid så var jeg aldri i tvil om hans interesse. Jeg liker det på den måten, rett frem og rett på sak ;-) Men det er jo så individuelt. Jeg har venner som er som du beskriver uten å være interessert i den de gir oppmerksomhet og motsatt som ikke gir noe oppmerksomhet uten at de er interessert. Beste måten å finne det ut på er å se hvordan han er med andre kanskje?

Skrevet

Ja.. det er ikke enkelt å tolke en person.. hvertfall ikke en jeg kjenner så lite.. Lurer egentlig bare på om jeg skal blåse i hele greia, eller om jeg skal flørte litt å se hvor det havner.. men om han ikke er interessert overhodet, så vil jeg ikke drite meg ut heller ;) hi

Skrevet

Han er nok ikke interessert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...