valkyrien Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Har flere håpløse julegavemottakere jeg: Par 1: Begynnelsen av 20-årene, begge studenter i utlandet. Har god råd, så typiske studentgaver er liksom litt håpløst... Par 2: Begynnelsen av 20-årene, begge jobber. Har bare dyre hobbyer. Er på ekstremt lavt budsjett her, så jeg har ingen ide selv...
Soon to be mum Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Gi dem begge en god flaske vin. Det trenger ikke å bli så dyrt. Evt kan de som bor i utandet få en pakke med typisk norske ting, som brunost og Freia melkesjokolade og slikt (siden vinflaske jo er litt knotete å sende i posten kom jeg på).
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Til så umulige "gave mottakere" så pleier vi å kjøpe noe vin eller annen alkohol, konfekt, om de har glede av det, så får de innrammede bilder av ungene osv
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 gi dem gavekort til den prisen du har råd til alltid fint og få
3 er nok! Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Vi klassifiseres ant som et "umulig" par i slutten av 20 årene. Ikke drikker vi vin heller, men en six pack med en sløyfe på hadde vi satt pris på eller et gavekort på 200 kr hvor som helst.
valkyrien Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2012 Alkohol til par 1 ville sett rart ut, de bor i København, så de får bedre alkohol billigere hjemme. Ikke er det langt nok unna til at de savner noe norskt heller, ellers så hadde jo det vært en ide Par 2 kan jeg jo kjøpe vin til. Er det helt forferdelig å regifte en vinholder jeg selv fikk for en god del år siden? Sånn sak til å bære to flasker i. Har selvfølgelig ikke brukt den, så den er jo helt som ny.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Hvorfor regifte noe du ikke har brukt/likt/ selv? Lite sannsynlig at andre liker det, heller... Støtter vin/te/sjokolade osv, og hva med "hjemmestrikkede" ullsokker, votter eller noe til de i København? Billig på markedene rundt om ut over høsten og vinteren, og retrokult:-)
valkyrien Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2012 Hvorfor regifte noe du ikke har brukt/likt/ selv? Lite sannsynlig at andre liker det, heller... Støtter vin/te/sjokolade osv, og hva med "hjemmestrikkede" ullsokker, votter eller noe til de i København? Billig på markedene rundt om ut over høsten og vinteren, og retrokult:-) Den er fin, så det går ikke på det. Er mer det at siden jeg ikke har vært på fest og hatt med alkohol på sikkert 10 år, så har jeg ikke behov for noe å bære vin i...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har aldri hatt behov for å frakte flasker i noe annet enn en pose eller stor veske, og tenker at det er bare enda en ting som ligger og tar plass.
SmellyCat Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Kjøp to flasker vin og sett i vinholderen du vil bli kvitt. Sleng på litt rødt bånd eller en sløyfe så er i allefall en av to gaver i boks Til de i København, hva med gavekort på en kinotur der? Sånt pleier man å kunne kjøpe på nettet.
Regnbuemamma Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Noe hjemmelagd? Biscotti, syltetøy, olje med smak, eller hjemmelagd konfekt...
valkyrien Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2012 Mange gode forslag her, tusen takk
sologsommer Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Bestil evt. Et gavekort på www.gavekort.dk Masse og velge imellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå