Gå til innhold

Snart 2 år, aldri vært hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unormalt frisk unge jeg har? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er vel ikke unormalt det? Eller er det bare noe jeg tror.. Gutten her er snart 2 år, og har ikke vært hos lege noengang han heller..

Skrevet

Datteren min er snart 4 år og har heller aldri vært hos legen.

Hun har hatt et par runder med omgangssyke, og forkjølet er hun som alle aldre barn hver eneste vinter. Hun har også hatt den fjerde barnesykdommen, men har aldri hatt de typiske reise-til-lege tingene som ørebetennelse, bronkitt e.l.

Gjest 5 andre
Skrevet

Nei, vil ikke si det. Mine har vært forkjøla osv, men jeg har ikke dratt dem med til legen for det. 6-åringen har kun vært hos legen en gang, men han er da ikke unormalt frisk for det.

Skrevet

Her ble det både influensa med halsbetennelse og vannkoppper i høst, men før det hadde vi også en sånn superfrisk en. :)

Skrevet

Nei det vil jeg ikke si. Storesøster på 7 år er utrolig sjelden hos legen hun også. Det er vel bare det at vi hører litt om de som er syke og foreldre som spør om råd her inne.

Lillebror er hos legen rett som det er så det er vel forskjellig :)

Skrevet

Eldstegutten her er 10 år og han har heller aldri vært hos lege, utenom på helsestasjonen. De andre ungene mine er også svært sjelden hos lege, kan telle gangene på en hånd. Når jeg tenker meg om, så har ikke jeg heller vært hos lege i voksen alder utenom svangerskapene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...