Gå til innhold

Samsung galaxy,sII eller sIII

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse og kan fortelle hvordan de er?

Har iPhone nå,bør jeg hadde meg til denne heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ganske så like, s3 er selvfølgelig litt bedre og raskere. Hadde iphone før jeg fikk s2 og skal aldri ha iphone igjen.

Skrevet

Jeg har Galaxy s II, og er kjempefornøyd med den. Er ikke sikker på hvor store forskjeller det er på disse to annet men vet at S III har øye gjennkjennelse slik at lyset ikke blir slått av så lenge øyet ser på skjermen, noe som sikkert kan være lurt.

Men er det eneste store forbedringen kan jeg ikke se det er verdt prisen. Men kan jo være andre synes det :(.

Har ikke erfaring med Iphone, men hører flere si som har erfaring med begge at kamera er bedre på s II. Men kan jo være det er like bra på s III.

Er nok ikke til noen hjelp for deg hehe, annet en at jeg ihvertfall varmt kan rekommendere s II. :)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Tenker jeg ikke vil ha iphone5,og blir for dumt å kjøpe en ny iphone4,til samme pris...

Ser en kan få s3 ned i 4479,- ikke så mye forskjell mellom disse i pris da?

Skrevet

Jeg har S3, og er veldig fornøyd. Hatt den siden den kom ut på markedet. Stabil, rask, god batterikapasitet (i forhold til andre smarttlf, men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med eldgamle nokiar som holder i ei uke ved aktivt bruk...). Den er lett å bruke, lett å lære seg.

Men det er selvsagt noe jeg finner minus ved den. Originaltastaturet. Det likte jeg ikke, så jeg lastet ned et nytt, så nå er jeg selvfølgelig fornøyd med det. Ellers er det størrelsen med tanke på når man skal skrive meldinger. Jeg er nesten nødt til å bruke to hender med mindre det skal gå i snilefart. Den er litt stor for bare èn hånd, men så har jeg litt små hender også da... Den passer ikke alltid i bukselommene heller ;) Men utenom dette, er det en SUPER størrelse, med tanke på alt annet.

Med tanke på forskjeller på S2 og S3, vet jeg faktisk ikke så mye, men det er jo størrelsen, og det er bedre kamera på S3 (jeg vet ikke mgp på noen av dem, men kameraet ER bedre uansett). Bedre skjerm er det også. S2 er i forhold til S3 ganske liten, om man måler dem ved siden av hverandre (jeg syntes S2 var så diger da den kom ut og alle fikk den, men nå? Bare småbær i forhold til S3).

S3 har også endel bedre batterikapasitet, vet jeg. Det er også andre tekniske greier, som at om man har samsung tv, så kan man f.eks finne et bilde på mobilen, og bare "skyve" det over på tven, så vises bildet der! Dette har ikke jeg satt meg inn i, spesielt siden vi ikke har samsung tv (enda, vi kommer nok til å få det etterhvert).

Jeg var selv veldig i tvil om jeg skulle ha S2 eller S3 da jeg skulle kjøpe, men jeg falt pladask for S3 da jeg prøvde den, og jeg har aldri angret.

Skrevet

Ser ut til at jeg faller på s3,men et lite spm..

Jeg har jo microsim til iPhone,det er det samme som brukes i denne?

Nå gleder je meg til ny telefon!!!:)

Skrevet

Ja, det er microsim i S3 ;)

Gratulerer med ny tlf på forhånd da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...