Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Min absolutte drøm er og bare kunne være hjemme 14 dager, med dørene låst, ikke et menneske innom dørene, med masse god mat og brus som jeg uten problemer skulle spist og drukket i sengen! Bare sovet når og hvor lenge jeg vil, uten at de medførte konsekvenser overhodet,og startet dagen med gode rester etter middagen,brus,sjokolade og kaffe. Er jeg fullstendig tullete?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Nei:-) Kjenner igjen den drømmen der. Men, når det er sagt så hadde jeg det sånn en periode av livet mitt... Jeg kunne godt gjøre det, uten at noen egentlig ville ha registrert det.. og, jeg skal love deg at det ikke var så stas. Den gangen var jeg misunnelig på venninnene mine som hadde hektiske liv, og klaget over dårlig tid... Dette husker jeg godt på når jeg nå, med to tette barn, 100 % jobb, og mann som reiser mye, klager over at timene ikke strekker til.. Selv om jeg har dårlig tid, er det på en måte en god tid, fordi jeg er sammen med barna mine og har en jobb jeg trives i, har mange gode kollegaer, og legger meg sliten og tilfreds..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Åh, det hørtes fantastisk ut Ja, takk sier jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå