jeem Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Her har vi bytta fra sommerdyne til vinterdyne, og derfor tenkte jeg det var greit å få vasket sommerdyna, slik at den ernyvasket å klar til våren. Går det greit å sette en vanlig dobbel dundyne i vaskemaskin på 30 grader?
Lady lovely locks Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Ja det ville jeg gjort. men jeg ville kjørt den i tørketrommelen etterpå for å få den fluffet opp igjen.
FanteGuri Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Dundyner kan vaskes på minst 40 grader, men de må tørkes i tørketrommel, hvis ikke blir all dunen liggende i klumper inne i trekket.
Rafaella Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Du må være sikker på at du har en maskin som tåler vekten. De som har 7 kg kapasitet, skal tåle dyner. Men vet ikke om dobbeldyne blir for tungt?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Hvis du har tørketrommel er det ikke noe prob. Legg med en tennisball så dunene får slått seg mens de tørker i trommelen. Da blir dynen fluffy og fin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå